Form mail forsvinder fra Outlook?
Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 16-08-01 08:32

Hej NG!
Jeg er lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe jeg henvender mig til!
Jeg er gået over til Office XP og på min foreningshjemmeside har jeg en
indmeldelsesskema der sender skemaet via form mail til min Outlook. Når jeg
modtager indmeldelser vises den også når jeg klikker på læs ny post, men den
lægger sig ikke i indbakken, form mailen er bage væk efter jeg har set den,
hvis jeg er heldig at se den, for hvis der kommer flere mails, hvor af en er
form mail, så kan jeg kun læse de der ikke er form mail, det er jo ret
uheldigt når nye medlemmer forsvinder ud i den blå luft!

Har nogen en ide om hvad der er galt?

MVH

Poul

Fra : Tue Hellstern

Dato : 17-08-01 21:04

Hej
Et vildt gæt, kunne det være en af de nye sikkerheds indstillinger i
Outlook XP der afviser form mail. Outlokk XP afviser de fleste
vedhæftede filer, dog ikke zip, måske er det lidt af det samme.
Hilsen
Tue Hellstern