Transprt til Knutstorp på mandag
Fra : Flemming Petersen

Dato : 15-08-01 21:47

Hej

Der skulle vel ikke være en der har plads til en mc og en mand mere i deres
bil?

Hvis du også mangler transport så kan vi evt. finde ud at leje et eller
andet sammen.

Flemming Petersen
2 X CBR 900 RR, et som næsten er køre klar og en til salg

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 17-08-01 10:25

Min kammerat mangler også et lift.
Hvor kommer du fra?
Vi kører fra Amager.
Prøv at ringe til mig Tlf 32599485 eller 20837957
Mvh
Rasmus ZX9R-C (der har nrplader,så den kan køre selv)

Fra : Flemming Petersen

Dato : 17-08-01 10:50

Min cykel står også på amager, så det kan jo ikke bli meget bedre.

Jeg kunne ikke fange dig på nogen af nummerene. Jeg er på 4442 4660 og 4055
5839

Mvh
Flemming