Bagbremsen hænger TDR 125
Fra : Wheeler

Dato : 15-08-01 22:44

Selvom jeg lige har skilt kaliberen ad for at skifte klodser, hænger den
stadig en smule.

Jeg skal med foden hive den det sidste stykke op for at den ikke hænger.

Jeg har rengjort, motioneret og smurt alle bevægelige dele for så vidt angår
kaliberen..men intet hjælper.

skal problemet findes i masterbremsecylinderen?
I så fald hvad gør man her?

Er der iøvrigt nogen som ved om forrøret på TDR-en og DT-eren er det samme?
eller som ligger inde med et sådant de vil sælge?

På forhånd tak
Wheeler

Fra : boe

Dato : 15-08-01 23:00

Wheeler <jdb@get2net.dk> wrote in message
> Selvom jeg lige har skilt kaliberen ad for at skifte klodser, hænger den
> stadig en smule.
>
> Jeg skal med foden hive den det sidste stykke op for at den ikke hænger.

??? Hydrauliske bremser kan da vist ikke løsnes ved at hive bremsepedalen
op! Det må være selve pedalen, der hænger - medmindre der er en fastgjort
stang til hovedcylinderen?

> Jeg har rengjort, motioneret og smurt alle bevægelige dele for så vidt
angår
> kaliberen..men intet hjælper.

Nej, det hjælper ikke hvis pedalen ikke kan vandre uhindret - eller hvis
hovedcylinderen hænger som nævnt ovenfor.

Bo, VF1000F

Fra : Armand

Dato : 16-08-01 17:14

Wheeler <jdb@get2net.dk> skrev i en
> [...]
angår
> kaliberen..men intet hjælper.
> skal problemet findes i masterbremsecylinderen?

Bremsepedalen!
Servicér pedalens lejring!!

--
Armand.