Kvinder *G*
Fra : Tomas O.

Dato : 15-08-01 20:37

Den her må I se!

news:3b7a894f$0$42375$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Hilsen
Tomas O.

Fra : Alex

Dato : 15-08-01 23:17

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9lej86$o3n$1@sunsite.dk...
> Den her må I se!
>
> news:3b7a894f$0$42375$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
>
> Hilsen
> Tomas O.

Ja det er 'lidt' lol ¿
:D
Alex.

Fra : Anita

Dato : 16-08-01 12:33

Jaja Tomas, den er god med dig!

Jeg kan jo ikke lade være med at kommentere på den slags

Hvorfor en kvinde...
* Stoler blindt på alt, hvad hendes egen mor siger, men mener at din mor er
et gammelt fjols.
- Min svigermor? Måske gammel, men ikke et fjols (Det klarer min egen mor
bedre at leve op til *SG*)

* Kan spille badminton i en time med en veninde uden at tælle point.
- Tja, det er jo sådan noget piger kan. Det handler jo om at have det sjovt,
ikke nødvendigvis at vinde

* Har et blødende hjerte for små uskyldige dyr som kaniner, men er
rædselsslagne for mus.
- Bryder mig hverken om kaniner eller mus, eller katte for den sags skyld
(jep, jeg ved jeg bli'r upopulær for dén)

* Samler på sko i stedet for ting, der virkelig er værd at gemme på? Som for
eksempel tomme whiskeyflasker.
- Samler på sko? Æh... nope, det har aldrig været en lidenskab.

* Fortæller alle og enhver, at hun skal ind og se Chippendales sammen med
tøserne, men får et føl og synes du er et svin, hvis hun opdager, at du har
været på stripbar.
- Har aldrig været til Chippendales' show. Men jeg ved at min kæreste har
set strip.

* Plukker øjenbryn, for derefter at tegne dem op igen.
- Narh, det er da for åndssvagt *G*

* Læser bogen "Kvinder kan det hele selv", men beder dig skifte sikringen og
åbne glasset med de syltede agurker.
- Beats me. Tager da længere tid at spørge ham og vente på at han tager sig
sammen til at få det gjort, istedet for bare at gøre det selv i første
omgang!

* Siger "Der er ikke noget i vejen", når der helt tydeligvis er det.
- Fordi der ER noget i vejen, men hun gider ikke liiige snakke om det NU!

* Vender øjnene mod himlen, når du spiller luftguitar a la Hendrix med
lydstyrken skruet helt op, men gør alt for at lære at danse ligesom Janet
Jackson.
- Sku'da fordi det ser for lamt ud *G*

* Fortæller intime detaljer om jeres samliv til alle sine veninder og
derefter beklager sig over, at du ikke vil "fortælle, hvad du føler".
- Beklager, men det hører bare med. Så lev med det *G*

* Har et indre ur, der går forkert, så "fem minutter, skat" i praksis svarer
til 26 minutter.
- Jeg troede det var mænd der havde dét ur?
- "Søde, kommer du ikke lige og hjælper med opvasken?"
- "Jow da, lige om 5 minutter"

* Altid er i stand til at finde lidt mere støv, uanset hvor grundigt du har
gjort rent.
- Hvis der var gjort ordentligt rent, ville jeg jo ikke finde mere skidt,
vel?

Smil og grin fra Anita

Fra : Deer Wolf

Dato : 16-08-01 12:51

Inspireret af Anita må jeg nok komme med mine forklaringer
> Hvorfor en kvinde...
> * Stoler blindt på alt, hvad hendes egen mor siger, men mener at din mor
er
> et gammelt fjols.
svigermor er kristen, så hun er vildledt men ikke nødvendigvis et fjols.
Desuden er hun ligeså gammel som min mormor.

> * Kan spille badminton i en time med en veninde uden at tælle point.
> - Tja, det er jo sådan noget piger kan. Det handler jo om at have det
sjovt,
> ikke nødvendigvis at vinde
Helt rigtigt. Hvorfor skal fyre altid konkurrere, selv med deres venner?

> * Har et blødende hjerte for små uskyldige dyr som kaniner, men er
> rædselsslagne for mus.
Elsker alle dyr, især dem med pels

> * Samler på sko i stedet for ting, der virkelig er værd at gemme på? Som
for
> eksempel tomme whiskeyflasker.
Har ikke penge nok til at samle på sko eller andre ting for den sags skyld

> * Fortæller alle og enhver, at hun skal ind og se Chippendales sammen med
> tøserne, men får et føl og synes du er et svin, hvis hun opdager, at du
har
> været på stripbar.
Det er da sjovt at skeje ud til Chippendales, og har ikke noget problem med
at mr. går til strip. Sålænge jeg ved det, og kan komme med engang imellem

> * Plukker øjenbryn, for derefter at tegne dem op igen.
De er typisk ikke så tætte som jeres. Desuden fjerner man jo hår andre
steder på kroppen så hvorfor ikke rette lidt til der også?

> * Læser bogen "Kvinder kan det hele selv", men beder dig skifte sikringen
og
> åbne glasset med de syltede agurker.
Det er jo for jeres skyld, så I kan føle jer lidt som mænd

> * Siger "Der er ikke noget i vejen", når der helt tydeligvis er det.
Man kan jo blive træt af at gentage sig selv hele tiden

> * Vender øjnene mod himlen, når du spiller luftguitar a la Hendrix med
> lydstyrken skruet helt op, men gør alt for at lære at danse ligesom Janet
> [...]
*S*

> * Fortæller intime detaljer om jeres samliv til alle sine veninder og
> derefter beklager sig over, at du ikke vil "fortælle, hvad du føler".
I gider jo ikke være veninder for os vel?

> [...]
> til 26 minutter.
> - Jeg troede det var mænd der havde dét ur?
> - "Søde, kommer du ikke lige og hjælper med opvasken?"
Ja der er sørme forskel på ting.

> * Altid er i stand til at finde lidt mere støv, uanset hvor grundigt du
har
> gjort rent.
Så må I gøre det bedre

deer

Fra : Sott

Dato : 17-08-01 15:18

Hejsa.

Så må I også lige læse denne her:
---------
20 grunde til, hvorfor agurker er bedre end mænd.

1. Agurker er i gennemsnit 23 cm lange.

2. Agurker kan holde sig hårde en hel uge.

3. Man kan se og føle på varen nede i forretningen.

4. Man kan få så mange agurker man lyster.
// og bliver alligevel ikke stemplet som en billig "whatever"

5. Man kan altid få fat i en agurk.

6. Agurker spørger aldrig om, hvor mange agurker du har haft
tidligere.
// meget apropos "tidens" tråde *G*

7. Agurker praler ikke over for de andre agurker dagen efter.

8. Agurker respekterer dig også om morgenen.
// også selvom du har været sammen med en masse engangs-
agurker.

9. Agurker snorker ikke.

10. Agurker falder ikke i søvn midt i det hele.

11. Agurker kommenterer ikke dit udseende.

12. Agurker lugter ikke af øl og gammelt armsved.

13. Agurker bliver ikke sure, fordi der ligger andre agurker i
køleskabet.
// ej heller over dem, der _har_ ligget der.

14. Agurker har ikke noget imod at gemme sig i skabet, hvis din mor
kommer på besøg.

15. En agurk er dig aldrig utro.

16. En agurk bliver ikke jaloux når du danser.
// eller over din fortid.

17. En agurk er ligeglad med at du slår over på glamour midt i
sporten.

18. En agurk er ligeglad med, at du har den største bil.

19. En agurk har ikke sure tæer.

20. En agurk kan du spise når du har lyst.
// og stadig ikke være en billig "whatever"

--------

UUUhhhhhmmmmmm......

Jeg har hele to stks i køleren lige nu, friske og kølige.
Livet er herligt - og agurker er sagen *GF*

Hvem sagde noget om at det er ulideligt varmt?
Kvinder - lad os køle ned indefra

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tom

Dato : 17-08-01 15:29

> 20 grunde til, hvorfor agurker er bedre end mænd.

> 1. Agurker er i gennemsnit 23 cm lange.
> 20. En agurk kan du spise når du har lyst.
> // og stadig ikke være en billig "whatever"

Og alligevel foretrækker de fleste kvinder, en mand

Tom

Fra : Sott

Dato : 17-08-01 15:42

"Tom" <tkc_dk@iname.com> skrev i en meddelelse

> Og alligevel foretrækker de fleste kvinder, en mand

// ironi on
Næ, nej da - vi NØJES...
Agurker koster jo penge, mænd er gratis!

... desuden er mænd *gode*nok*...
også selvom vi "kvinder" altså helst praler
med agurkerne, når vi er sammen!

Vi ved jo godt, at de andre kvinder heller
ikke reelt er interesseret i mænd - men
foretrækker agurker (og helst de kunstige
for de holder meget længere end en uge)
//ironi off

Med lattermilde hilsner
Søs