Bandit tomgangsproblemer
Fra : Bjarne Henriksen

Dato : 15-08-01 19:59

Jeg har netop erhvervet mig en ny GSF600 og er, selvfølgelig, glad for
den på trods hvad folk skriver om den her, men....
Selv med 20 grader eller over skal jeg starte med choke, og tomgangen
virker noget ustabil når den er 'kold'. Alt efter hvor hårdt jeg bremser
og forgaflen efter dykket rejser sig falder tomgangen 100-400
omdrejninger et ½ sekunds tid. Jeg ved godt det vil blive lavet inden
for garantien, men er nysgerrig efter hvad det kan være.
Jeg har ikke en stand forskid på motor-teknik, så hvis en forklaring kan
holdes lidt nede på jorden ville det være prisværdigt

Bjarne

--
Posted from fe100.worldonline.dk [212.54.64.211]

Fra : Per Pedersen

Dato : 16-08-01 16:06

"Bjarne Henriksen" <bjarne@henriksen.org> wrote in message
> Jeg har netop erhvervet mig en ny GSF600 og er, selvfølgelig, glad for
> den på trods hvad folk skriver om den her, men....

Der må i det fald at den er blevet dårligt repræsenteret være noget galt med
mig og mine Bandit´er. Efter at have haft en i 4 år fra ny uden problemer,
var der ingen tvivl da der skulle erhverves endnu en cykel. Derfor har jeg
nu to Bandit´er men vil nu gerne af med den ene for at få lidt økonomisk
spillerum til en off-roader og en anden racer.

Dit tomgangsproblem kender jeg ikke noget til men mon ikke det kan justeres
væk.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Boldreel

Dato : 25-08-01 08:52

Hej. Havde selv en Bandit i 2 år, og var glad for den....
Jeg har heller ikke meget forstand på motorer, men jeg prøv at checke om
der er et kabel der sidder i klemme.
Det kunne jo være at choker- eller gas-kablet bliver "skubbet" tilbage når
forgaflen dykker (og det gør den jo når en Bandit bremser....)

Held og lykke med Banditten
--

mvh. Boldreel
boldreel@mail.dk