Stemplet satte sig ;o(
Fra : Henning Andersen

Dato : 15-08-01 18:40

Min søn er ude og køre nu, han ringede hjem og sagde at motoren gik
ned i omdr. og baghjulet blokerede, jeg tror bestemt at det har
været stemplet der satte sig, den kunne umiddelbart starte og der
var ingen mislyde, så jeg håber den overlever.
Er her nogen i gruppen der har oplevet det på en Streetmagic????
Eller er det den fandens varme der gør det.

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Henning Andersen

Dato : 15-08-01 18:42

Glemte at oplyse at den kører på fuldsyntetisk olie og spærringen i
udstødningen er fjernet
Henning

Fra : RpR

Dato : 15-08-01 21:30

> Glemte at oplyse at den kører på fuldsyntetisk olie og spærringen i
> udstødningen er fjernet

Ja, det lyder præcis som om den har sat sig.
Har han kørt den for hårdt til i starten?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : _Anden_

Dato : 15-08-01 22:55

Hvis man nu har kørt for hårdt i starten......er hele motoren så skadet,
eller er det kun cylinderen & stemplet man kan nøjes med at skifte?

Mvh
Anden

Fra : Henning Andersen

Dato : 16-08-01 04:55

"_Anden_" <namelessperson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
skadet,
> eller er det kun cylinderen & stemplet man kan nøjes med at

Nå ja det kunne jo også menes på den måde, nej han har kørt liiige
efter bogen i tilkøringsperioden

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : RpR

Dato : 16-08-01 05:51

> Nå ja det kunne jo også menes på den måde, nej han har kørt liiige
> efter bogen i tilkøringsperioden

Hmm, så lyder det som en fejl fabrikation, for sætte sig skal den ikke, og
hvis i ikke selv har pillet i den så må garantien jo dække endnu.

Fra : Deaster

Dato : 16-08-01 07:51

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, så lyder det som en fejl fabrikation, for sætte sig skal den ikke, og
> hvis i ikke selv har pillet i den så må garantien jo dække endnu.

Hvorfor skulle der være garanti på den?

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : RpR

Dato : 16-08-01 19:43

> Hvorfor skulle der være garanti på den?

Hvis den er helt ny plejer der at følge 1års garanti med for fejl fra
fabrikken.
Nu ved jeg ikke med hans forhandler, men alle jeg har snakket med dækker
garantien stadigvæk sålænge det er forhandleren der har fjernet spærringen.

Fra : Henning Andersen

Dato : 16-08-01 19:49

> [...]
dækker
> garantien stadigvæk sålænge det er forhandleren der har fjernet

Der er heldigvis ikke sket noget.

Henning

Fra : Deaster

Dato : 17-08-01 07:49

> [...]
> Nu ved jeg ikke med hans forhandler, men alle jeg har snakket med dækker
> garantien stadigvæk sålænge det er forhandleren der har fjernet

Hvad får han med den garanti, som han ikke får med den lovpligtige
reklamationsret?

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : RpR

Dato : 17-08-01 14:39

> Hvad får han med den garanti, som han ikke får med den lovpligtige
> reklamationsret?

Min dækkede alt ud over alm. sliddele som bremsebakker og kabler. Dvs, havde
den sat sig havde den dækket.

Fra : Deaster

Dato : 18-08-01 10:13

> Min dækkede alt ud over alm. sliddele som bremsebakker og kabler. Dvs,
havde
> den sat sig havde den dækket.

OK.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

KLIP>>

Fra : Henning Andersen

Dato : 16-08-01 04:53

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
spærringen i

> Ja, det lyder præcis som om den har sat sig.
> Har han kørt den for hårdt til i starten?

Nej, det skete ca 15 km hjemmefra

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Thomas

Dato : 16-08-01 15:31

"Henning Andersen" <music_man_dk@hotmail.com> wrote in message
> Er her nogen i gruppen der har oplevet det på en Streetmagic????

Jeg har ikke oplevet det på en magic. men har prøvet det på min søsters
honda vision. Det der var galt der var at alle køleribberne var rustet væk
ud imod baghjulet. Men det tror jeg nu ikke at det er der problemet er på
magic'en.

> Eller er det den fandens varme der gør det.

Det kunne jeg godt forestille mig. Da det jo er en varm fart vind der skal
køle cylinderen.

ps. Hvor sidder begrænsningen i udstødningen. Og hvordan kommer man til at
tag dem.

Mvh. Thomas

Fra : Henning Andersen

Dato : 16-08-01 15:58

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ps. Hvor sidder begrænsningen i udstødningen. Og hvordan kommer
man til at
> tag dem.

Se det ved jeg dælme ikke, der var taget da vi fik knallerten
(shhhhhhhh)

--
mvh/best regards
Henning Andersen