God forsikring
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 15-08-01 12:58

Til alle unge mennesker der skal have en forsikring kan jeg varmt anbefale
Thisted amt forsikring.

Jeg har en Yamaha YZF 1000 R helt ny - er 23 år, mit første køretøj -
Forsikret for 12.000 for både kasko og ulykkes.

Madsen

P.S.
Den er i øvrigt til salg - min yamaha altså! :) 2500 km, ny prs 170.000 ,
sælges : 155.000, stadig 1½ års fabriks garanti.

Fra : Bent Madsen

Dato : 15-08-01 14:02

Mads Krog-Jensen <mkj@multica_nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ldo3f$tv$1@abnew01.sonofon.dk...
> [...]
> Den er i øvrigt til salg - min yamaha altså! :) 2500 km, ny prs 170.000 ,
> sælges : 155.000, stadig 1½ års fabriks garanti.

*KYS & KRAM* ...
ENDELIG var der noget jeg har længtes efter at høre... !!!!
kræver det selskab noget specielt ?..
og har du evt. adresse ?... telefon ?... hjemmeside??

Fra : Michael K.S.

Dato : 15-08-01 14:26

On Wed, 15 Aug 2001 15:01:40 +0200, "Bent Madsen"
<revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> wrote:

>kræver det selskab noget specielt ?..

Tjah "Thisted Amt g/s tegner primært forsikringer i lokalområdet "

Fortolkningen af "primært" er så spørgsmålet....

>og har du evt. adresse ?... telefon ?... hjemmeside??

http://www.thistedamt.dk (underligt nok ) )

-M

Fra : Sonny Toft

Dato : 15-08-01 14:10

Hvorfor vil du sælge din Yamaha ?? (fejlkøb eller hvad )

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 15-08-01 14:26

1. Forsikringen

Det kræver ikkke noget specielt, andet end man flytter sin indbo forsikring,
det kostede mig det samme som min topdk forsikring.

2. Salg
Jeg sælger den fordi jeg står og skal flytte til USA og der ville det være
dumt at have den stående hjemme. Så jeg har taget de værste og dyreste km på
den! Guess thats life.

3. Adresse
Ja jeg har en adresse og et telefon nr. Tlf 20 85 82 66

/Mads