Ny film med Jean "Leon" Reno...?
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 15-08-01 12:49

Hej

På biozonen.dk så jeg den anden dag opslag for en film med Jean Reno (Leon)
som skulle minde om Se7en, bare på fransk. Da jeg så i går skulle vise en
kammerat filmen (vi skal i bio i aften) ku jeg bare overhovedet ikke finde
den nogle steder. Nogen der ved navnet og ved om den har haft premiere eller
er den taget af igen?

Beklager hvis Jean's efternavn er helt forkert, mener det er Reno :)

-Peter

--
Driller computeren - klik ind på www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek www.eaid.dk/epinion

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 15-08-01 14:07

Hej !

Den hedder "De Blodrøde floder", "Les Rivieres Poupres" eller noget i den
stil ( den danske er god nok..... )............

Den er ganske rigtigt med Jean Reno, er på fransk og er RIGTIG fed. Ikke nær
så fed som Se7en, men jeg vil sige at historien er noget af det mest
originale jeg længe har set, opbygningen er måske meget klassisk med det
specifikke motiv "the-bad-guys" har, har jeg aldrig set før......... Kan kun
anbefales !.....

Jeg så den i Cinecity Århus, for et pænt stykke tid siden, så det er meget
muligt at den er taget af desværre :(

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-08-01 14:48

On Wed, 15 Aug 2001 15:06:56 +0200, "Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk>
wrote:

> [...]
>anbefales !.....
>
>Jeg så den i Cinecity Århus, for et pænt stykke tid siden, så det er meget

Et check på
http://www.worldscope.dk/bioliste.php?titel=De+blodr%F8de+floder
Siger at den er taget af.

Men en rigtig fed film. Den eneste minus var slutningen, den var lidt
flad. Men alene at Reno er med er jo nok

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : J.O.H.

Dato : 15-08-01 16:36