Tyson vs. Nielsen: Haster!
Fra : Torben Olsen

Dato : 15-08-01 12:08

Hej NG.

Jeg vil virkelig gerne vide, om man kan stole på at Tyson bokser mod Nielsen
lør. d. 8. sept. 2001.

Grunden til det, er at jeg mægtig gerne vil arrangere en bokseaften i min
café og vise kampen på storskærm. Men jeg kan jo ikke begynde at promote før
jeg ved det med sikkerhed. Hvis kampen bliver til noget, på hvilken kanal
bliver den så vist? Er det Pay Per View?

Er der nogen der kan hjælpe mig, eller fortælle hvor jeg kan søge. Helst så
hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen,

Torben Olsen

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 15-08-01 12:30

Torben Olsen wrote:

> [...]
> bliver den så vist? Er det Pay Per View?
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig, eller fortælle hvor jeg kan søge. Helst så

Tyson har skrevet under på kontrakten, så den skulle gerne være god nok
- med mindre han har lyst til et gigantisk sagsanlæg fra Stald Palle.

Den bliver vist som Pay-Per-View på Viasat - og vel også på TV DK1?

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 15-08-01 14:09

"Flemming Holm Jensen" <fhj@hum.auc.dk> wrote in message
> Tyson har skrevet under på kontrakten, så den skulle gerne være god nok
> - med mindre han har lyst til et gigantisk sagsanlæg fra Stald Palle.

Eller ryger i fængsel pga. den verserende voldtægtssag.

> Den bliver vist som Pay-Per-View på Viasat - og vel også på TV DK1?

Jeg troe ikke du skal regne med at TVDK har noget som helst med den sag at
gøre. VIASAT har ekslusive rettigheder til stævnet i Danmark (og andre
steder)

Joakim

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 15-08-01 14:25

> Jeg troe ikke du skal regne med at TVDK har noget som helst med den sag at
> gøre. VIASAT har ekslusive rettigheder til stævnet i Danmark (og andre
> steder)
>
> Joakim

Right. Jeg forvekslede vist boksning med fodbold her

Måske den kommer på TV1000 eller een af VIASAT's øvrige
betalingskanaler.

Flemming

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 15-08-01 15:03

> Måske den kommer på TV1000 eller een af VIASAT's øvrige
> betalingskanaler.

Har de ikke en speciel kanal til PPV? Det vil jeg tro, men prøv at spørg i

Joakim

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 18-08-01 20:37

"Joakim Lauridsen" skrev i en meddelelse...
> Eller ryger i fængsel pga. den verserende voldtægtssag.

Så skulle kampen d. 8. september i Parken være sikret.

Politikens Nyhedsbrev 19-08-2001

ANKLAGER DROPPER VOLDTÆGTS-SIGTELSE
MOD MIKE TYSON

Anklagemyndigheden i den amerikanske stat Californien
har frafaldet en voldtægtssigtelse mod sværvægtsbokseren
Mike Tyson. Tyson, der den 8. september skal bokse mod
Brian Nielsen i Parken i København, var sigtet for under sit
træningsophold i Californien at have voldtaget en 50-årig
kvinde.

http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=174561

Læs om kampen Tyson versus Nielsen:
http://www.sportslex.com/dk/a/3/tyson_nielsen.htm
Her kan du også afgive din stemme om, hvem du mener
vinder og hvordan.

Læs portræt af Tyson:
http://www.sportslex.com/dk/a/6/miketyson.htm

Forfatteren til begge artikler har bla. skrevet artikler om
store boksere til Den store danske Encyklopædi.

--
Bedste hilsner / Mes meilleures amitiés / Best regards
Grethe Anæus

Fra : sandra

Dato : 19-08-01 16:44

Bliver sendt på Viasat og hvis man ikke har det, på Selector (for dem der
har kabel-tv)
<3b7ec3d5$0$76880$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : T-Bone

Dato : 20-08-01 19:49

hvor ligger din café? det ville da ikke være dårligt at joine den på den
aften...

T-Bone

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-08-01 00:15

"Torben Olsen" <to@it.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg vil virkelig gerne vide, om man kan stole på at Tyson bokser mod
Nielsen
> lør. d. 8. sept. 2001.

Næh den er vidst udsat <http://www.eb.dk/VisArtikel.iasp?PageID=135229>

Mvh

Tim

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 23-08-01 12:55

> Næh den er vidst udsat

Og så kører rygterne igen. Ingen tvivl om, at Tyson nok
er verdens mest kendte person!

Rygterne går på, at boksepromotor Don King lokker
Tyson med flere hundrede millioner af dollars for andre
kampe.

Officielt har Mike Tyson rygproblemer - men tvivlen er
sået. Desuden er det ikke første gang, at Tyson har
meldt fra eller fået udsat en kamp få uger før gong-gongen
skulle have lydt.

Men udsættelsen kunne måske mere skyldes dårlig form?

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 25-08-01 08:10

Tyson tilbageviser nu selv rygterne om, at det ikke skulle være en
rygskade, der er skyld i udsættelsen af den største boksebegivenhed
til dato i Danmark: Tyson versus Nielsen.

Kampen skulle oprindelig have været bokset d. 8. september, men er
blevet udsat til d. 13. oktober.

Tyson i en pressemeddelelse:

»Jeg vil gerne aflive alle rygter om, at mine intentioner om at kæmpe
mod Brian Nielsen har ændret sig - det har de ikke. At bokse mod hr.
Nielsen er et skridt i retningen mod at genvinde verdensmesterskabet i
sværvægtsboksning. For tre uger siden begyndte jeg at få smerter i
ryggen. Jeg forsøgte at træne mig ud af det, men det blev ikke bedre.
Derfor har jeg følt, at jeg havde brug for mere tid for at få det
bedre, så jeg kan være hundrede procent klar, når jeg træder ind i
ringen for at bokse mod Brian Nielsen«.