ankel-manchetter
Fra : Thomas Lund Madsen

Dato : 15-08-01 11:33

Hej!

Jeg er interesseret i nogle ankelmanchetter til ryg og mavetræning.

Måske hedder det slet ikke ankelmanchetter, men et eller andet andet...
Ideen er at man spænder nogle manchetter med kroge på anklerne og herefter
hænger med hovedet endad...

Er der nogen der ved havor jeg kan købe den slags udslyr?

MvH
Thomas

Fra : Los

Dato : 18-08-01 14:50

> Jeg er interesseret i nogle ankelmanchetter til ryg og mavetræning.

Hej Thomas.

Jeg tror du snakker om de såkaldte "gravity boots". En søgning på danske
sider (m. Google) gav ikke noget brugbart resultat, men der er masser, hvis
du søger bredere.
Gravity boots skulle have en god effekt på ryggen, men hvis vi snakker om
decideret træning af mave og ryg, vil jeg nok anbefale andre metoder.

Mvh.

Morten