Visum til Taiwan
Fra : Helle :

Dato : 15-08-01 10:50

Hej,

Kræver det visum at tage til Taiwan ? (Der er tale om en enkelt overnatning.)

mvh
Helle :)

Fra : Anne Jensen

Dato : 15-08-01 16:41

"Helle :" <helleh_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kræver det visum at tage til Taiwan ? (Der er tale om en enkelt
overnatning.)

Nej

(VISAS: Required by all except the following, provided they have no criminal
record:
(a) 1. nationals of countries referred to in the chart above (except
nationals of Denmark, Finland and Ireland who do need visas) and nationals
of New Zealand for up to 14 days (which period cannot be extended)
http://www.travel-guide.com/data/twn/twn040.asp

Fra : Helle :\)\)

Dato : 15-08-01 16:53

> [...]
> nationals of Denmark, Finland and Ireland who do need visas) and nationals
> of New Zealand for up to 14 days (which period cannot be extended)

Har du ikke læst forkert, der står jo netop at danskere, finner og irere
skal have visum ?

mvh
Helle :)

Fra : Anne Jensen

Dato : 15-08-01 17:08

> Har du ikke læst forkert, der står jo netop at danskere, finner og irere
> skal have visum ?

Du har ret, det KRÆVER visum, men det var godt nok også lidt kringlet
formuleret på det link jeg gav dig før. Se her istedet:
http://www.dtoto.org.tw/Rejse_til_Taiwan.htm

Anne

Fra : Helle :\)\)

Dato : 15-08-01 18:18

> Du har ret, det KRÆVER visum, men det var godt nok også lidt kringlet
> formuleret på det link jeg gav dig før. Se her istedet:
> http://www.dtoto.org.tw/Rejse_til_Taiwan.htm
>
> Anne

Tak for det.

Helle :)

Fra : Tjinca

Dato : 16-08-01 08:36

Hej Helle

Jeg har selv været der i en 1 måned for 2 år siden. Der krævede det visum,
men hvis du vil være sikker, så kan et kort opkald til det det Taiwanesiske
konsulat være en god idé. De har tlf nr. 33935366.