Aktuel URL fra ActiveX
Fra : Christian Svenstrup

Dato : 14-08-01 22:48

Hej gruppe.

Jeg har en activeX-kontrol liggende på en web-side.
Er det muligt at få kontrollen til selv kan finde ud af, på hvilken URL den
ligger?

Christian

Fra : Rayman

Dato : 16-08-01 19:47

Jeg vil sige at App.Path skulle give den, også i en ActiveX.

Fra : Christian Svenstrup

Dato : 17-08-01 08:39

App.Path giver desværre kun stien til det bibliotek, hvor min
ActiveX-kontrol er compilet på min maskine. Men det var da forsøget værd.

Tak for svaret

Christian