Anmeldelser af DECT telefoner
Fra : Michael Westergaard

Dato : 14-08-01 22:30

Nogen der kender et site hvor man kan finde anmeldelser af DECT telefoner ?

Mvh.

Michael

Fra : Mr. Nobody

Dato : 15-08-01 09:23

Kig her. http://www.taf92.dk/

"> Nogen der kender et site hvor man kan finde anmeldelser af DECT telefoner
?

Fra : Michael Westergaard

Dato : 15-08-01 10:43

Kanon - ikke lige det sted man leder først.

Mangler desværre test af den jeg havde tænkt mig at købe.

Du kender ikke nogen udenlandske sites ?

/Michael

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 15-08-01 16:58

On Wed, 15 Aug 2001 11:43:25 +0200, "Michael Westergaard"
<mwester@123post3.tele.dk> wrote:

>Kanon - ikke lige det sted man leder først.
>
>Mangler desværre test af den jeg havde tænkt mig at købe.

Hvis det er én bestemt, du er ude efter, hvorfor så ikke bare bruge
google?

Fra : Bent Andersen

Dato : 16-08-01 10:53

> [...]

>Kanon - ikke lige det sted man leder først.
>Mangler desværre test af den jeg havde tænkt mig at købe.
>Du kender ikke nogen udenlandske sites ?

Kære Michael.

Hvilken telefon havde du tænkt dig at købe?

Det kan være jeg kan hjælpe dig med noget information omkring
telefonen, selv om jeg ikke har testet den.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen

Fra : Michael Westergaard

Dato : 16-08-01 11:16

"Bent Andersen" <for_better_quality@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 15 Aug 2001 11:43:25 +0200, "Michael Westergaard"
> <mwester@123post3.tele.dk> wrote:
>
> Hvilken telefon havde du tænkt dig at købe?

En Philips Zenia og den markedsføres desværre ikke af Philips i DK.

http://www.pcc.philips.com/cordless/zenia/features.shtml

Den kan "alt"

Prisen ligger på omkring 450 DM

http://www.buero-shop.com/produkte/details/telefone/zenia6626details.html

Mvh.

Michael Westergaard

Fra : Bent Andersen

Dato : 16-08-01 13:30

On Thu, 16 Aug 2001 12:15:34 +0200, "Michael Westergaard"
<mwester@123post3.tele.dk> wrote:

Hej igen Michael.

>En Philips Zenia og den markedsføres desværre ikke af Philips i DK.

Jo, den markedsføres også i DK. Jeg har set at TDC's Butikker har den
til ca. 2199 kroner incl. moms. Jeg ved ikke hvem der ellers
forhandler den i DK.

Jeg kender godt Zenia'en, og jeg har skam den også liggende til test,
men jeg er desværre slet ikke kommet så langt endnu, da jeg har flere
telefoner der venter på at blive testet før den.

Men det jeg kort kan sige dig er, at jeg er meget positivt overrasket
over denne telefon. Den har nemlig ingen "ekko suppresser"-problemer
på lyddelen, som desværre ellers kendetegner de allerfleste
DECT-telefoner.

Jeg vil forslå dig, at du kigger på min hjemmeside, og læser om "Ekko
suppresser"-problemer. Disse problemer har Zenia'en som bekendt ikke.

Hvis du mailer til mig på e-mail adressen:
for_better_quality@dk2net.dk, og giver mig din e-mail adresse, så skal
jeg se, hvad jeg kan samle sammen til dig.

>Den kan "alt"

Ja, den kan mange ting, men Voicedialeren, har skuffet mig en smule,
men der kan jeg godt give dig nogle hints til, hvordan du får den til
at fungere bedre.

>Prisen ligger på omkring 450 DM

Det er billigere end herhjemme. Jeg kan ikke anbefale at købe den i
Tyskland, for så virker nummerviseren ikke herhjemme.

>http://www.buero-shop.com/produkte/details/telefone/zenia6626details.html

Du kan også se telefonen på TDC's hjemmeside her:
Hold fast, for det er en meget lang sti:
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24O36y8Tt7ubooGvg7saWESJGUJRQaiXup?ProductID=8eMKamlDP4oAAADmvgN6hFxP

Vi skrives ved

www.cordless.yum.dk - www.cordless.dht.dk

Fra : Bent Andersen

Dato : 16-08-01 16:08

On Thu, 16 Aug 2001 12:29:41 GMT, for_better_quality@dk2net.dk (Bent
Andersen) wrote:

>Jo, den markedsføres også i DK. Jeg har set at TDC's Butikker har den
>til ca. 2199 kroner incl. moms. Jeg ved ikke hvem der ellers
>forhandler den i DK.

Jeg har lige hørt, at Philips Zenia DECT meget snart vil komme på
tilbud i TDC Butikkerne, men kun i en kort periode. Så hvem, måske
kommer den ned på samme pris som den tyske pris du nævnte? Vi må ske,
hvad der sker