Deep Purple i søndags på 5
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-08-01 20:43

Var der nogen, der var til Deep Purple koncert i søndags på 5 øren ?

Jeg ville gerne , men 150 pisk for at stå pisregn vejr - nope.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Øistein wind

Dato : 14-08-01 21:56

Nej...Men jeg har hørt atdet skulle have været ret fedt. ANYONE?

<1ey5gbp.1xylaivhk0c16N%jesper@gylling.net>...

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 16-08-01 13:32

JEG VAR DER!!!
Og det var mega godt. Jeg tror det var en af de bedste DP-koncerter jeg har
været til og jeg har været til mange. 25-30 stykker. Dog savnede vi Jon
Lord. Men til genglæd var Paice og især Glover helt forrygende.
Så I er gået glip af noget. Hilsen Mikkel

Fra : K-H

Dato : 17-08-01 21:26

> [...]
> Lord. Men til genglæd var Paice og især Glover helt forrygende.
> Så I er gået glip af noget. Hilsen Mikkel

Hvem var på guitar??

Kasper

Fra : MIKKEL BIERBERG-PETT~

Dato : 19-08-01 16:32

Jamen det var da Steve Morse selvfølgelig. Han er jo nu fuldgyldigt medlem
af DP.
Jon Lord var ikke med pga sygdom. Han var erstattet af Don Airey som gjorde
det pænt men ikke så godt som Jon Lord gør det.
Hilsen
Mikkel
K-H <kasper-henriette@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96ff7.247$XT1.12824@news.get2net.dk...