Ang installation af TUN
Fra : _Anden_

Dato : 14-08-01 18:46

davser

Jeg har fået købt en tuncylinder og må indrømme at jeg ikke har det rigtigte
værktøj & kompetance til selv at installere det..
Hvad gør man så??
Er det at presse den at sprøge sin forhandler?,

Håber nogle har et svar
på forhånd tak

Anden

Fra : Rasmus Færch

Dato : 15-08-01 07:09

Hvad med at stramme røvballerne og tage det næste skridt ind i den fagre
knallert verden,
det kræver ikke meget mere end en ledvogter eksamen, at skifte en cylinder,
og du må vel have gjort dig nogle tanker, før du købte den.
mvh Rasmus

_Anden_ <namelessperson@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7963f9$0$380$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : _Anden_

Dato : 15-08-01 19:19

"Rasmus Færch" <998@sex.dk> wrote in message
> Hvad med at stramme røvballerne og tage det næste skridt ind i den fagre
> knallert verden,
> det kræver ikke meget mere end en ledvogter eksamen, at skifte en
cylinder.

Kræver heller ikke meget at skifte et horn på en bil, hvis man ved hvor det
sidder & hvor man skal skrue..
det er vel derfor der er værksteder?

Man kan altid prøve selv og hvis man så ikke kan (dette tilfælde) spørge om
nogle kan hjælpe...eller gå til mekaniker...og her får du vel forhåbentlig
ikke at vide "prøv at stramme røvballerene"

> og du må vel have gjort dig nogle tanker, før du købte den.
Øhhh...ja det sagde jeg jo også...men jeg har ikke værktøj til det & synes
ikke selv jeg føler jeg er kompetent nok.
skulle være rimelig nemt at forstå

Fra : Rasmus Færch

Dato : 15-08-01 20:39

Nu hvor jeg læser det igen, kan jeg godt se at det lyder mere negativt end
det var ment,
min pointe var at man er nød til at starte et sted hvis man ikke vil betale
sig fra det hele, og hvis du vil til at køre tunet kunne det godt tænkes at
et grundkursus i knallert teknik ville være til gavn. I bund og grund er det
ikke så indviklet en da, og udskiftning af en cylinder ville måske være en
god start.

nyhedsmeddelelse:3b7abd3d$0$42404$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : _Anden_

Dato : 15-08-01 22:53

ok...du slipper denne gang ;)

Jeg har skam en Suzuki Dm-50 ...uhhh!!
som jeg selv har repareret etc.
Men det er bare det med den her pis-scooter at karosseriet sider fast med
nogle "engangs-plastic-skruer" som hvis jeg så ffjerner ikke kan bruges
igen....ting som dette gør mig lidt..."skal/tør jeg?"
Har også et rullesæt som skal sættes i..men det er nok ikke det vilde.

Hilsen

Fra : LaLLe

Dato : 15-08-01 20:36

"_Anden_" <namelessperson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> davser
>
> Jeg har fået købt en tuncylinder og må indrømme at jeg ikke har det
rigtigte
> værktøj & kompetance til selv at installere det..
har du ikke et topnøglesæt og en stjerneskruetrækker????? mere kræves der
ikke på en gilera stalker.

> Er det at presse den at sprøge sin forhandler?,
overhovedet ikke, du behøver jo ikke at sige at det er en tun cylinder. vel
og han kan da være ligeglad, det er jo dine penge hvis du bliver stoppet.