Betongulv
Fra : Psx|Dk

Dato : 14-08-01 12:35

Hej NG.

Når jeg vil støbe et gulv i min garage. hvor tykt et lag beton skal der så i
og blandingsforhold der skal bruges.

M.V.H
Morten Nielsen

Fra : fam.Jensen

Dato : 14-08-01 17:11

Hej Støbning af beton gulv i garage skal ca. værer 10-12 cm tykt og blandes
1-3-5 "1 cement 3 grus 5 perlsten eller brug støbemix 1-5 1 cement 5
støbemix
hilsen Jensen

Fra : Aksel

Dato : 20-08-01 21:36

Læg et 10 cm. leca under betonen som isolering og fugtstandser, du kan lægge
fibertex ver for at undgå at betonen blandes med leca. Husk at beton skal
være så tør som muligt, så bliver den stærkest.
Husk at lægge armeringsnet i, ellers revner det.

Hilsen Aksel