Dræbersnegle
Fra : mlo

Dato : 14-08-01 11:26

Hvordan fjerner man effektivt dræbersnegle?. Evt permanente midler.

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 14-08-01 19:03

Jeg har lavet en lille kommenteret billedoversigt over metoder til
bekæmpelse af den iberiske skovsnegl.

mvh. Klaus E.

http://klaus_eriksen.homepage.dk/greensites/green_index.html

Fra : Per A. Hansen

Dato : 15-08-01 16:25

mlo <michael_olsen@jubiipost.dk> skrev i en
> Hvordan fjerner man effektivt dræbersnegle?. Evt permanente midler.

Se her:

http://hjem.get2net.dk/per.hansen/faq.htm

På nr. 6 er der noget om snegle.

Per A. Hansen

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-08-01 19:47

Her er der alt hvad du behøver at vide for at ruste dig til krigen :
http://home8.inet.tele.dk/bmt/

http://www.bionyt.dk/snegl.html

Hilsen Thomas

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-08-01 00:50

>Hvordan fjerner man effektivt dræbersnegle?. Evt permanente midler.

Du laver en lille dam til frøerne.

De andre snegle er ligeså grådige, som spanskskovsnegl.

Fra : eam

Dato : 16-08-01 19:01

Og husk så lige, at alt hvad der dræber den ibiriske skovsnegl også dræber
alle andre snegle.

Jeg er nu glad for mine mange vinbjergsnegle, så jeg må bruge den manuelle
metode: saml dem ind, hak dem over. Desværre har jeg ikke plads til
moskusænder, der elsker husfri snegle.

Ikke mere gift i haverne.

eam

Fra : Fagus