Ændre brugernavn i Office2000,hvordan?
Fra : Kurt

Dato : 14-08-01 08:42

Hej.
En gæst har ændret mit brugernavn på alle programmer i Officepakken til sit
eget navn, det er meget irriterende.
Hvor går jeg ind og ændrer brugernavnet som jeg oprindelig registrede i mit
eget navn?
Hilsen Kurt

Fra : emj

Dato : 14-08-01 11:08

Kurt skrev i <3b78d60a$0$337$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Hvor går jeg ind og ændrer brugernavnet som jeg oprindelig registrede i mit
>eget navn?

Funktioner/indstillinger/brugerindstillinger

Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : hhdm

Dato : 14-08-01 11:47

Jeg har et lignende spørgsmål - det drejer sig kun kun om Outlook 2000, der
blev lavet trykfejl i brugernavnet under installationen. Jeg kan ikke finde
noget sted i programmet hvor jeg kan ændre brugernavn, ej heller i filer
eller registry. Selv ved en af / geninstallation bliver det første navn
hængende.
What to do ??

Mvh.
Hans-Henrik