Så kom OSX 10.1
Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 08:19

Hej,

Til info så er OSX 10.1 at finde på Apple's Devloper server, hvis man har en
konto..... Downloader lige nu

Dan Henriksen

Fra : Karl Antz

Dato : 14-08-01 09:25

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Hej,
>
> Til info så er OSX 10.1 at finde på Apple's Devloper server, hvis man har en
> konto.....

Hvor????? Jeg har en konto men kan ikke se den nogen steder ...

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 09:36

> Hvor????? Jeg har en konto men kan ikke se den nogen steder ...

Det kræver at du har mindst en "ADC Select Membership" konto, den til 500$
eller den fulde konto (kan ikke huske hvad den koster)

Hvis du har en "ADC Select Membership" og ikke kan se den, ja så ved jeg
ikke hvad der er galt, jeg kan stadig se den, så den er ikke fjernet igen.

Dan Henriksen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-08-01 09:41

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Til info så er OSX 10.1 at finde på Apple's Devloper server, hvis man har
> en konto..... Downloader lige nu

Ikke final, vel? Hvilket build-nummer?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 10:30

> Ikke final, vel? Hvilket build-nummer?

Dette er teksten fra Devolopersiden:
Mac OS X 10.1 Build 5G15
This seed is the latest development buld of Mac OS X 10.1, Build 5G15. This
build has substantial performance improvements, bug fixes,and some user
experience changes. NOTE: See PDF document for instructions on converting
disk images, and burning to CD-ROM.

Om det er den endelige ved jeg ikke, men jeg tror at den er ved at være
færdig. Man kunne måske sige at efter som der står "latest" er det ikke den
sidste vi får at se før sep.

Den sidste version jeg kender til hed "Puma" hvilket build nr. den havde
husker jeg ikke.

Dan Henriksen

Fra : N/A

Dato : 14-08-01 10:38

Fra : Pete

Dato : 14-08-01 10:38

> [...]
> build has substantial performance improvements, bug fixes,and some user
> experience changes. NOTE: See PDF document for instructions on converting

5G15 er et næsten 4 uger gammelt build. Det seneste build jeg har set hedder
5F26. Jeg er ikke helt klar over hvorfor vi der betaler $500 om året for et
log/pass til Apple's Developer Connection, skal spises af med builds der har
været tilgængelige af alternative veje i flere uger.

> Om det er den endelige ved jeg ikke, men jeg tror at den er ved at være
> færdig. Man kunne måske sige at efter som der står "latest" er det ikke den
> sidste vi får at se før sep.

5G15 er langt fra den færdige udgave. Mange af de ting der blev vist på MW
NY (Som var 5F24) er ikke med i 5G15. Desuden er den særdeles ustabil.

> Den sidste version jeg kender til hed "Puma" hvilket build nr. den havde
> husker jeg ikke.

Puma er det generelle kopdenavn for 10.1

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 14-08-01 11:16

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> [...]
> log/pass til Apple's Developer Connection, skal spises af med builds der har
> været tilgængelige af alternative veje i flere uger.

Hvad er logikken i disse builds navne? Der er da ikke meget logik i at
lancere en 5F24, så en 5G15 og så en 5F26 - er du sikker på det ikke er
5F24, 5F26 og 5G15?! (jeg spørger bare af ren og skær uvidenhed!)

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 11:42

> Hvad er logikken i disse builds navne? Der er da ikke meget logik i at
> lancere en 5F24, så en 5G15 og så en 5F26 - er du sikker på det ikke er
> 5F24, 5F26 og 5G15?! (jeg spørger bare af ren og skær uvidenhed!)

Ja hvad er logikken? Appel vil vel ikke lyve når de skriver "the latest
development buld of Mac OS X 10.1, Build 5G15" på siden !!!! Så man må vel
gå ud fra at dette er den seneste version....

Dan Henriksen

Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 11:59

Det Apple skriver i den pdf fil der følger med at build 5G15 (ca. 450 MB)
er, at det er den der vil blive sendt ud til brugerne. De begynder at brænde
den ud som de skriver "the week of Augyst 13" og det var jo i går. Så
konklusionen må være at dette er det færdige system !!!! Grunden til at
dette build findes som download er som de videre skriver "ADC has provided
this disk image as a means of rapid delivery"

Dan Henriksen

Fra : Anders

Dato : 14-08-01 12:07

Dan Henriksen skrev:

> [...]
> dette build findes som download er som de videre skriver "ADC has provided
> this disk image as a means of rapid delivery"

Har nogen af Jer mulighed for at gætte om de to versioner af X nu bliver til
en, så dem af os, som har den danske version også får glæde af 10.1 med det
samme?
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i København, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Anders Jakobsen == Jobs needs a rank

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-08-01 12:47

Tue, 14 Aug 2001 12:59:26 +0200, "Dan Henriksen" <dan@adsistance.dk>:

> Så konklusionen må være at dette er det færdige system !!!!

Lyder rart. Er der DVD-afspiller med?

-j

Fra : Terje Rydland

Dato : 14-08-01 12:48

> [...]

> er, at det er den der vil blive sendt ud til brugerne. De begynder at brænde
> den ud som de skriver "the week of Augyst 13" og det var jo i går.

Det er utvikler CD-ene, altså ikke de som skal ut til vanlige vrukere.

> [...]
> dette build findes som download er som de videre skriver "ADC has provided
> this disk image as a means of rapid delivery"

Det står også at "Teh DVD-player is non-functional in this build" og
"Disable sleep. There are power management issues in this build".

Tydeligvis ikke den versjonen som skal slippes i September.

Jeg synes for øvrig at det er underlig om en G-build skal være eldre enn
en F-build.

Terje