opstaldning af mc om vinteren
Fra : Martin Jensen

Dato : 13-08-01 20:36

Hej NG

Jeg er begyndt at tænke på hvor motorcyklen skal stå til vinter
Er der nogle der kender nogle gode steder den kan stå i fred og i varme? på
sjælland

Mvh
Martin Jensen

Fra : Thomas H

Dato : 13-08-01 21:25

Check http://www.hasselbalchs.dk under mc tips - opstalding.
Mvh Thomas

Fra : Martin Poll

Dato : 13-08-01 19:32

> Jeg er begyndt at tænke på hvor motorcyklen skal stå til vinter
> Er der nogle der kender nogle gode steder den kan stå i fred og i varme?

> sjælland

Hej Martin

Der er flere mcværksteder og forhandlere der kan opbevare den for dig. På
sjælland er der bla Lydmuren se

http://www.lydmuren-mc.dk/opbevaring.html

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Klaus Madsen

Dato : 13-08-01 23:17

Prøv at kigge på vores hjemmeside:
http://www.custom-mc-turklub.dk/opslagstavlen.html

Ps. Det er i Glostrup

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Bent Madsen

Dato : 14-08-01 13:43

Martin Jensen <fisdan@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b782b4d$0$251$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Jeg er begyndt at tænke på hvor motorcyklen skal stå til vinter
> Er der nogle der kender nogle gode steder den kan stå i fred og i varme?

> sjælland

Skibby - mc (og det er ret billigt)
www.skibby.mc-shop.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-08-01 15:31

> Jeg er begyndt at tænke på hvor motorcyklen skal stå til vinter
> Er der nogle der kender nogle gode steder den kan stå i fred og i varme?

> sjælland

Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om der skulle være nogle i
Aalborg/Nørresundby, der tilbyder opstaldning..

signing off.. demolition

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 15-08-01 08:46

> på
>
> Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om der skulle være nogle i
> Aalborg/Nørresundby, der tilbyder opstaldning..
>
> signing off.. demolition

Komplet uforståeligt

Før det første kan du jo ikke køre på din MC, hvis den er "opstaldet".

For det andet så har jeg som vinterkører opnået en evne til komplet at
ignorere, at man inderst inde godt ved, at det faktisk bliver vinter
engang.

/Bo Stilling Christiansen
DT-250-MX, Helårskører, der egentlig kun har problemer med at fryse
fingrene, men vil nok i år prøve med styrmuffer

Fra : Anneli

Dato : 15-08-01 21:56

"Bo Stilling Christiansen" <boc@sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> DT-250-MX, Helårskører, der egentlig kun har problemer med >at fryse
> fingrene, men vil nok i år prøve med styrmuffer

Varmehåndtag, svaret er varmehåndtag ;0)

Stor hilsen Anneli og Savage - med varme i!

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 16-08-01 07:20

> Varmehåndtag, svaret er varmehåndtag ;0)
>
> Stor hilsen Anneli og Savage - med varme i!

Jo, tanken er helt OK, meeeeennnnn mit DT-250-MX er en gammel 6 volts
model, som jeg tror går i knæ, hvis jeg belaster el-anlægget med
varmehåndtag.

Men jeg vil have det med i overvejelserne, når jeg engang får købt mig en
anden MC.

/Bo