Hjælp Søger efter Symantec Visualpage
Fra : Brian Sørensen

Dato : 13-08-01 19:20

Hej med jer er der nogen, der vil sælge deres eksemplar. der hedder Symantec
Visual page 2.0 .
For jeg vil blive meget glad hvis der er nogle der har den
og det er ikke en prøve version jeg leder efter , og hvad den skal koste kan
vi snakke om , de kan kontakt mig på
M.V.H Brian ..

Fra : Per Christoffersen

Dato : 14-08-01 08:08

"Brian Sørensen" <72749800@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> For jeg vil blive meget glad hvis der er nogle der har den
> og det er ikke en prøve version jeg leder efter , og hvad den skal koste

Vær lige opmærksom på, at Symantec ikke længere sælger Visual Page, og
derfor ikke udvikler på det mere, og ikke yder support til det.
Lidt en skam, for det så ud til at kunne blive et rigtig godt program, men
der var åbenbart kun plads til de to store...

/Per