Scootcar / Funtech
Fra : J W Nielsen

Dato : 13-08-01 19:23

Hej !
Hvor lejer man subj. i København ?
Tidligere kunne man ved Østerport St., men de har stoppet udlejningen !

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-08-01 20:50

Jeg mener at der plejer at stå én, hvor der står til leje på, ude foran
solcenteret ved siden af hvor jeg bor (på Tagensvej, Nørrebro). Det er vist
solcenteret som udlejer den.
Jeg kan ikke give dig den præcise adresse eller navnet på sol-manden, men
det ligger lige overfor Cykelhandlerkæden - Drabæk Cykler (Tagensvej ca nr
43). Så kan du selv undersøge nærmere, hvis du er interesseret.

Mvh
Claus Rolsted
ICQ: 91028400

Fra : J W Nielsen