Re: Hvad indeholder Letigen?
Fra : Stine Bostinius

Dato : 13-08-01 18:58

Jeg er jo ikke laborant, men i hvert fald indeholder det bl.a. et
koffeinlignende præparat, der gør at man sitrer, er lettere overstadig,
hektisk, eller distræt, og har svært ved at sove om natten. De virker den
første månedstid, men så bliver det som om man bliver immun over for dem, de
sitrende symptomer fortsætter dog uhindret. I kampens hede har jeg dog også
spurgt(tigget) min læge om at få dem igen, men han nægter pure, og vil have
mig til en diætist. Men jeg ved jo godt hvad der er sundt, og hvad man skal
holde sig fra!!!
Held og lykke
Stine

Fra : Steen T.Christensen

Dato : 16-09-01 10:16

Hej Stine og I andre !

Din læge har ret, du skal prøve at gå til en Diætist, det hjælper
hvis du/I gør som hun siger (følger de råd som hun giver). Vi min
kone og jeg , har gået ved en Diætist i ca.15 uger nu og det har
sandelig hjulpet, min kone har tabt sig ca. 15 kg. og jeg ca. 14
kg. Vi får ca. 8 måltider om dagen (mange små mellem måltider)
ingen fedt, smør ,hvidt brød næsten ingen kød (100 g. om dagen ),
fisk hver dag mindst 30 g. (gerne fed fisk, sild,tun,makrel
o.lig.) , ingen søde kager (vi må tage 2 flødeboller om dagen, vi
gemmer dem til om aftenen) Så jeg vil sige , det er vist nok det
mest effektive som vi har prøvet, så kom bare igang, og held og
lykke med det

--
/////
Steen T.