E-Mail
webnoob 5265
News reader
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 13-08-01 18:48

Jeg er på jagt efter en god News-reader som erstatning for OE (Jeg vil bruge
O2000 til Mail)
Jeg bruger i forvejen Agent til offline reader så den skal det ikke være.
Jeg har eksperimenteret lidt med gravity men jeg synes ikke den er
overskuelig nok.

--
Med venlig hilsen * Ole PE Ørnhøj Jensen
mailtoej@city.dk * ftp://opej.dyndns.dk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-08-01 08:56

Jeg kan bestemt anbefale XNews http://xnews.3dnews.net/

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-08-01 09:22

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> wrote in

> "Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote in

> Jeg kan bestemt anbefale XNews http://xnews.3dnews.net/

det kan jeg også ... men vær opmærksom på, at XNews er en online newsreader

--
.... der søger lejlighed fremleje/leje i Københavnsområdet. Max. kr. 3500 om
måneden alt inklusive.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk