Billigst til Norge?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-08-01 17:23

Hvem er billigt når man skal ringe til Norge?

- Både forvalg, telekort, callback osv. har interesse.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-08-01 19:00

> Hvem er billigt når man skal ringe til Norge?
>
> - Både forvalg, telekort, callback osv. har interesse.

Det billigste jeg kender er 0,45 kr/min + den sædvanlige opkaldsafgift
på 25 øre. Det er forvalg 1035 www.supertel.dk

Prisen gælder kun ved opkald til norsk fastnet.

Claus