Kender I nogle der bor i harem?
Fra : modesty

Dato : 13-08-01 16:42

Jeg er ved at skrive om haremmer og vil i den forbindelse meget gerne i
kontakt med nogle der lever eller har levet i haremmer. Altså efter modellen
1 Herskerinde/Herskerinde og 2 eller flere slaver/slavinder. Helst under
samme tag med i det mindste helt klart med alles medviden.
Tror I det kan lade sig gøre? Hvis ja, hvorfor er det så så sjældent man
hører om denne samlivsform?
Lad mig høre *S* om I har fantaseret om at have et harem eller at være
haremsslavinde? Jeg har.
Kærlig hilsen
modesty

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-08-01 12:25

"modesty" <modesty@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hører om denne samlivsform?
> Lad mig høre *S* om I har fantaseret om at have et harem eller at være

Mon ikke alle fyre drømmer om at have huset fyldt med lækre sexhungrende
underdanige kvinder?? *GF*

Jeg er i hvert tilfælde ikke nogen undtagelse...

*Kigger sig omkring* Hmmmmmmmm Der er sgu ikke nogen.. *GGG*

/Henning

Fra : Deer Wolf

Dato : 14-08-01 12:34

> Lad mig høre *S* om I har fantaseret om at have et harem eller at være
> haremsslavinde? Jeg har.

jeg og min fyr har en fantasi om at samle nogle mænd og deres slavinder.
slavinderne bliver så brugt af alle mændene efter deres herskers ønske. det
er da noget lignende et harem. jeg ville dog kun acceptere det i et seksuelt
rollespil. jeg er alt for selvstændig til at finde mig i det i dagligdagen