Måske OT: Scootcar ?
Fra : J W Nielsen

Dato : 13-08-01 16:27

Hej !
Måske lidt udenfor - men alligevel...
Min søn vil forfærdelig gerne prøve at køre i en scootcar (de der
2-personers 45scootere med 3 hjul).
Engang i tidernes morgen så jeg, at der var firmaer i København som udlejede
dem bl.a. på Østerport St. Denne udlejning findes nu ikke mere...
Er der nogen som kender til et udlejningssted i København ?
P.S: Til daglig kører vi altså XJ900

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 13-08-01 16:41

"J W Nielsen" <jwulff@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> dem bl.a. på Østerport St. Denne udlejning findes nu ikke mere...
> Er der nogen som kender til et udlejningssted i København ?

Hmm. Scootcar København på Lykkesholms Allé, Frb. C måske?

http://www.scootcarkbh.dk/

Jeg ved ikke om man kan leje en Funtech hos dem, prøv. evt at ringe.....

Mvh.
Chris
: )

Fra : J W Nielsen

Dato : 13-08-01 18:04

> [...]
>
> http://www.scootcarkbh.dk/
>
> Jeg ved ikke om man kan leje en Funtech hos dem, prøv. evt at ringe.....

Hej Chris !
Næ, dem har jeg ringet til - de vil hellere sælge mig een

Mvh
Jørgen

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 13-08-01 18:17

> Hej Chris !
> Næ, dem har jeg ringet til - de vil hellere sælge mig een

Dammit. Der var et sted, jeg kan bare ikke huske hvor det var henne...jeg
spørger en kollega inat

Mvh.
Chris
: )

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 13-08-01 19:22

> Er der nogen som kender til et udlejningssted i København ?

Hmmm. Det eneste sted jeg har set er hos Europecar på Bornholm. Lidt langt, men
det tager kun 3 timer med
hurtigfærgen. )

MVH Anders AREA51

Fra : Søren L Hansen

Dato : 13-08-01 19:42

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en > Hmmm. Det eneste sted
jeg har set er hos Europecar på Bornholm. Lidt langt, men
> det tager kun 3 timer med
> hurtigfærgen. )

og Q8 tanken i Hune ved Blokhus, vendsyssel that is...>
Herfra kun 25 minutter, men jeg vil nu hellere bare tage offrowderen derop,
så er legepladsen jo uendelig )