Familieplaner
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-08-01 15:40

Troede egentlig, jeg ville finde et simpelt skoleskema
etellerandet sted i office 2000. Jeg skal bruge det til at
køre en hel families faste ugeplaner sammen på.

Nogen der har en ide?

--

[OO]
<>' vh/Torben

Fra : Anders Fredsgaard

Dato : 14-08-01 09:07

Jeg bruger kalenderen i Outlook til at køre planer sammen i. Her kan du
vælge at udskrive for en uge eller en måned ad gangen med klokkeslæt og det
hele.
Du kan sætte helt faste ugentlige aftaler op og oprette enkeltstående
arrangementer. Du kan endda oprette en personlig kalender for hvert enkelt
medlem af familien og udskrive hver jeres personlige kalender.

mvh
Anders

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 14-08-01 14:28

Jaeh, men hvad så hvis jeg skal have udskrevet hele
familiens faste kalender på ét papir?
vh/Torben

<3b78dc7a$0$344$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : emj

Dato : 14-08-01 14:35

Torben Abildgaard skrev i
<3b79270f$0$349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jaeh, men hvad så hvis jeg skal have udskrevet hele
>familiens faste kalender på ét papir?

Såskræddersy en kalender i excel, som passer til din familie.
Jeg garanterer, at den altid kan udskrives på en A-4 side, men det er
muligt, at bogstaverne bliver lidt små.
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 14-08-01 15:41

Anede mig, vi ville ende her.

Desværre er jeg ikke den store excelørn, så jeg håbede lidt
på en skabelon - eller et andet program.

<25aintkmbeqos4qddppba84c6nml4pshom@4ax.com>...

Fra : emj

Dato : 14-08-01 16:37

Torben Abildgaard skrev i
<3b79382b$0$258$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Desværre er jeg ikke den store excelørn, så jeg håbede lidt
>på en skabelon - eller et andet program.

Det kræver ikke nogen ørn. -)Excel er som skabt til tabeller og
skemaer
Rækker og kolonner er der jo i forvejen og du flytter fra felt til
felt med piletasterne. Så bare klø på
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/