Nuancer om drab på nyfødt
Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-11 23:54

Nuancer om drab på nyfødt
Danske mediers China-bashing fik avisnetdebat til at bortcensure mine
moder-beskyttende forsvar for nyfødt-aflivning, der ikke er så usundt
som abort. Etbarnspolitik har jeg fået optaget seriøs propaganda for i
flere årtier end Glistrup advarede mod muslimer. Fertilitet bevares,
og endometriose forebygges, når man som i Odsherred 2011 og i Kina
1980- lader fødsel gå naturens gang, og først derefter afliver. Man
har intet fattet om social-arv hvis man som politiet ser et "mord" i
aflivning af, hvad der ikke endnu er investeret kærlighed i
Efter jeg var smidt af nettet, ku medierne oplyse om 15-års
pædofilmisbrug i Odsherred, men det rykker ikke ved mine væsentligere
sandheder om, at pigens undgåelse af abort var klog.
Informations censur er for en debataktiv som jeg et overgreb
sammenligneligt med brandbomberne mod Charlie Hebdo i Paris.
En olympiade i anti-velmeneri vedr indvanding ku vindes af Glistrup
og han har æren for at jeg fra 1984 turde være "racist", men vedr at
tale Kina-sag udfra, at de er blevet rige på at føre
Fremskridtspolitik var jeg en tidligere advarer og jeg har ajourført
budskabet i flere år.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, KbhN,