Andy Rooney død!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-11 11:31

Den eneste der var værd at se og høre på i
nyhedsprogrammet 60 minutes!

Og han er også i kommet i Helvede, det
Kvante Mekaniske mareridt!

Hvor tror i selv resten af jer skal hen?

Sane Peter

Fra : Isachsen

Dato : 05-11-11 20:37

Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
>
> Og han er også i kommet i Helvede, det
> Kvante Mekaniske mareridt!
>
> Hvor tror i selv resten af jer skal hen?

Jeg vil tippe Valhall for mit vedkommende.

Isachsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-11-11 21:13

" Isachsen" <tavekkorigi@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tippe Valhall for mit vedkommende.
>
> Isachsen

Han var altid underholdende at se. Hvis 60 Minutes en aften var en smule
kedelig, så kunne man ofte glæde sg til at Andy rundede programmet af med
sine spidse kommentarer.

R.I.P.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-11-11 02:46

Den 05-11-2011 21:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> kedelig, så kunne man ofte glæde sg til at Andy rundede programmet af med

Enig her, jeg fandt Andy Rooney ganske forfriskende med sine ærlige,
uindpakkede "grumpy old man"-direkte holdninger i forlængelse af nogle
måske lige vel "pæne" indslag i den øvrige programflade i "60 minutes".

Der SKAL være plads til denne slags sarkastiske "barske gamle stoddere",
som jeg også mener at kunne se en del af hos standupkomikerne George
Carlin og Billy Connolly, i ethvert ordentligt og ikke totalfeminiseret
"politisk korrekt" samfund: De har opnået en alder og en position, hvor
de lykkeligt kan tillade sig at være tilstrækkeligt pisseligeglade med,
hvad andre måtte mene om dem!

http://www.youtube.com/watch?v=14tBBSFF90c&feature=related

(Martin Brygman har måske fået lidt inspiration til sin "australske
kropskunstner" her?)

http://www.youtube.com/watch?v=mdNqUW5wwTE

Anders Peter Johnsen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-11-11 23:18

Den 05-11-2011 18:31, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
>
> Og han er også i kommet i Helvede, det
> Kvante Mekaniske mareridt!
>
> Hvor tror i selv resten af jer skal hen?

"Helvede".. ehrm..

I følge Dave Allen var Himmelen endeløse sessions hvor man skulle blafre
med vingerne og lære at spille harpe.
Helvede derimod var *stedet* for alle ikke-frelste
Bare damer, rockmusik, hasardspil, sprut ad libitum osv..
Simpelthen "syndens arnested" hvor folk i fred og ro kunne fortabe deres
sjæl i al evighed, mens de andre idioter fik een over nallerne med
linealen hver gang de spillede falsk på den himmelske harpe.

Håber sgu at han havde ret, for hans egen skyld :)

http://www.youtube.com/watch?v=jxo81Ok9Urk

- cep

Fra : Isachsen

Dato : 06-11-11 12:50

Claus E. Petersen wrote:

> "Helvede".. ehrm..
>
> I følge Dave Allen var Himmelen endeløse sessions hvor man skulle
> blafre med vingerne og lære at spille harpe.

Ovenikøbet snakker de visst engelsk der.

Isachsen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-11-11 15:17

Den 06-11-2011 12:50, Isachsen skrev:

> Ovenikøbet snakker de visst engelsk der.
>
> Isachsen

Mjahhh.. han *var* jo fra det Irske.

- cep