Spil Dansk Dag - hverdag?
Fra : Otto Leisner

Dato : 02-11-11 12:12

Dansk Folkeparti: "Spil Dansk Dag" skal indføres ved lov
Pia Kjærsgaard forestiller sig på sigt en årlig "Spil Udenlandsk
Ungabunga-Musik-Dag", så man eksempelvis ved juletid må høre Elvis.

Initiativet "Spil Dansk Dagen", Torsdag 27. oktober, er for mange en glædelig
festdag med masser af arrangementer, der hylder danskproduceret musik. For Dansk
Folkeparti, er det blodig alvor.
"Det er en vigtig del, af det samfund danskerne ønsker - og vi er villige til at
støtte ALLE forslag vi ellers kunne være uenige i, hvis det her kan blive
indført ved lov", forklarer Pia Kjærsgaard og uddyber:
"Jeg siger ikke, at der er en direkte sammenhæng mellem dansk musik og ordentlig
opførsel - Jeg siger bare, at der aldrig er nogen der er blevet hjemmerøvet af
Kandis-fans, ligesom det aldrig er sket, at nogen der har en plade med Fede Finn
og Funny Boyz ønsker Sharia-lovgivning indført i Tingbjerg".
En enig Kristian Thulesen Dahl supplerer sin formand: "Da vi i sin tid tog
forbeholden afstand fra Morten Messerschmidts heilen og syngen i Tivoli, var det
ikke grundet de nazistiske undertoner - Det var fordi han sang en tysk sang -
lige midt i ærkedanske Tivoli".
Her afbrød Peter Skaarup seancen med den afsluttende bemærkning: "Et bedre valg
af Morten havde været Kingos 'Nu rinder solen op ad østerlide'. Det er en
pragtfuld salme".

Mange hjertelige hilsner

Otto von Suzuki (født Leisner)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 14:53

"Otto Leisner" <ot@ot.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her afbrød Peter Skaarup seancen med den afsluttende bemærkning: "Et
> bedre valg af Morten havde været Kingos 'Nu rinder solen op ad

Og tidligere kendt som trolle-røvhullet, Ludvig Nielsen.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : P.N.

Dato : 02-11-11 15:00

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:UWbsq.25247$tk5.15300@newsfe13.ams2...

> --
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
> E-mail: kl2607@gmail.com

Jamen hvis du er så utilfreds med med gruppen og dens skribenter, så kan du
jo altid abonnere på en anden nyhedsgruppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 15:34

On Wed, 2 Nov 2011 14:59:37 +0100, "P.N." <25@get2net.dk> wrote:

> [...]
>>

>Jamen hvis du er så utilfreds med med gruppen og dens skribenter, så kan du
>jo altid abonnere på en anden nyhedsgruppe.

Hvad nu hvis kun politik er interessant. Så må man elske hvad man får,
n år man ikke kan få hvad man elsker

og selv søge at højne standarden