DK-time, DK-time AM/PM, @-time
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 13-08-01 13:36

Jeg skal have konstrueret en 'dims' der kan vise 3 [tre] ting:

- DK-tid (24h)
- DK-tid (AM/PM)
- @-tid (swatch internet time)

Kan det laves som en java applet?

Den skal måle 88x31 pixels og skal som default vise DK-tid (24h) hvor
man så kan klikke én gang for at se DK-tid (AM/PM) og to gange for at se
@-tid.

Nogen forslag til hvordan den kringles (på en elegant måde)?

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 13-08-01 13:57

On Mon, 13 Aug 2001 14:36:16 +0200, jmfink@mac.com (Jesper
Møller-Fink) wrote:

>Jeg skal have konstrueret en 'dims' der kan vise 3 [tre] ting:
>
>- DK-tid (24h)
>- DK-tid (AM/PM)
>- @-tid (swatch internet time)
>
>Kan det laves som en java applet?

Ja, kig på

java.awt.event.MouseListener (Registrere klik)
java.util.Date (For at få datoen)
java.awt.Graphics (drawString() osv.)
java.lang.Thread (For at opfriske appletten)

Surf evt. rundt på <URL:http://java.sun.com> eller google. Jeg er ret
sikker på at det vil være forholdsvis nemt at finde en Applet der
viser et ur, som du så kan bruge som eksempel.

God fornøjelse.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 13-08-01 14:19

Martin Mouritzen <mm@guidegruppen.dk> wrote:

> [...]
> sikker på at det vil være forholdsvis nemt at finde en Applet der
> viser et ur, som du så kan bruge som eksempel.

Tak - nu har i hvert fald noget at gå ud fra.