Sass bliver ved med at lyve
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-11 12:32

- Som de fleste andre danskere kan jeg ikke huske alle sms’er modtaget
og sendt for flere år siden, siger han i en e-mail til Ritzau.

Hans udmelding kommer efter, at flere medier har fortalt om flere sms’er
og telefonsamtaler mellem rockeren og politikeren end dem, Sass Larsen
selv valgte at offentliggøre i et notat fredag.

http://www.information.dk/telegram/283558

Hi hi hi - med så alvorligt hukommelsessvigt sænker han om muligt det
høje tings værdighed. Men han husker vist så meget at han vist husker at
der måske var noget mere han ikke huskede

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 14:18

On Sun, 30 Oct 2011 12:32:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>høje tings værdighed. Men han husker vist så meget at han vist husker at
>der måske var noget mere han ikke huskede

Alle citerede sms er er IKKE BELASTENDE
Men Helle lod Sass vrage af helt andre grunde fx Corydons sexehed

At nogen er fedtet ind i rockere er usandsynligt- at rockere holder af
egne børn og vil have samkvemsret, er sandsynliggjort og ligegyldigt

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 15:07

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>høje tings værdighed. Men han husker vist så meget at han vist husker at
>der måske var noget mere han ikke huskede

Ingen ved om Sass lyver eller om nogen sms er vigtig

Kære Martin slå op i Sokrates om definitioner og hæderlighed.

Du må citere ordret og bevise usandhed hvis du vil tages seriøst med
dine vilde anklager

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-11 15:16

On 2011-10-30 15:06, Bo Warming wrote:

> Ingen ved om Sass lyver

Jo - sæt dig ind i sagen, så vi undgår vi at bruge tid på dit nonsens

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 19:14

On Sun, 30 Oct 2011 15:15:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jo - sæt dig ind i sagen, så vi undgår vi at bruge tid på dit nonsens

Jeg har læst alt og sat mig ind i alt og indicier på løgn EVNER DU JO
IKKE AT FORKLARE