Kina stormagt
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 09:39

Så skal Kina være den nye stormagt? "Los en hjort i klokkeværket - det bliver
ikke på min vagt". De spiser med pinde og limer dem sammen til kopier af billige
havemøbler fra Trip Trap (!!!) Er det hvad Een milliard (?!) mennesker kan tage
sig sammen til (?!?!) De kan ikke engang finde ud af, at bygge deres motorcykler
i andet end børnestørrelse (Er de til chimpanser?)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 18:37

"Bo Warming" <bow@bow.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> milliard (?!) mennesker kan tage sig sammen til (?!?!) De kan ikke
> engang finde ud af, at bygge deres motorcykler i andet end

Ludvig Nielsen misbruger navn/ID. Ovenstående er ikke skrevet af Bo Warming.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 31-10-11 03:14

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:CWfrq.13031$oP3.4918@newsfe30.ams2...
> "Bo Warming" <bow@bow.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Ludvig Nielsen misbruger navn/ID. Ovenstående er ikke skrevet af Bo
> Warming.

Sikkert. Men jeg er ikke sikker på det det er Ludvig Nielsen. Syntes ikke
han skrev på den måde. Jeg kan huske hans skriblerier tilbage til primo 2007
og det var ikke på den måde som ovenstående.

Men noget lort når idioter skriver under dække af andres navn.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 04:46

On Mon, 31 Oct 2011 03:14:17 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

> [...]
>og det var ikke på den måde som ovenstående.
>
>Men noget lort når idioter skriver under dække af andres navn.

Vitsen har været brugt et par gange men at jeg ikke bemærkede
bow-domænenavnet var lidt sløjt så tak for andres hjælp

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-10-11 04:16

Den 30-10-2011 18:36, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Bo Warming"<bow@bow.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Ludvig Nielsen misbruger navn/ID. Ovenstående er ikke skrevet af Bo Warming.

Næh.. Bo har en helt anden måde at skrive på. Den er nok svær at plagiere :)

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-10-11 04:22

skrev:
> "Bo Warming"<bow@bow.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Ludvig Nielsen misbruger navn/ID. Ovenstående er ikke skrevet af Bo Warming.

Det rinder mig i hu at der har været andre Bo Warming wannabees, men jeg
kan selvfølgelig huske forkert.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 04:54

On Mon, 31 Oct 2011 04:22:10 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]

Når de ikke nedlagde veto mod Libyen-vold kan det påstås at de trods
USAforgældelse endnu ikke ER en stormagt

"Los en hjort i klokkeværket -
Børn lærer præcision ved at lære at spise med pinde så det er en god
tradition - intet spildes på gulvet af min kone.

Åbnede du ikke TV ved olympiaden i Beijing? fra broer til dæmninger
kan de meget