Online handel af Dæk ??
Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 13-08-01 08:03

Hej Gruppe!

Jeg ville gerne vide hvor man køber dæk - online?? (Hvis man altså gør det!!
)
Evt. i tyskland, det er jo sikkert billigt!?

PFH. Tak for link'erne

MVH.
Rasmus Lind Hansen
**XS 400 Seca**

Fra : m.grewy

Dato : 13-08-01 08:21

"Rasmus Lind Hansen" <quater@hco.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
det!!
> )
> Evt. i tyskland, det er jo sikkert billigt!?

prøv her det er rimeligt billigt men dansk
http://www.sydfynmc.dk/

Michael

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 13-08-01 09:48

"m.grewy" wrote:

> det!! )

Det gør man da

> prøv her det er rimeligt billigt men dansk
> http://www.sydfynmc.dk/

Ellers er der jo (skamløs reklame for mig selv):
http://www.sports-mc.dk/index.php?t=select&l=dk&v=dkk&mpg=15
- og de er ca. 10% billigere end hos sydfynsmc *S*

-Claus

Fra : Christian Berggreen

Dato : 13-08-01 15:20

Hejsa

Jeg bestilte et bagdæk, Bridgestone BT010, 180/55, gennem:

www.motorradtechnik.de

det kostede ca. 1250,- incl. forsendelse til Danmark. Man indbetaler så på
en dansk konto og de sender dækket til dig i løbet af 2-3 dage. Ingen
laaaange leveringstider osv..

Men jeg kan se at det er ca. samme pris for et Michelin Pilot Sport hos
Sports-MC, så godt gået Claus...

Hygge...

Christian
VTR1000F