CTD - men hvor? :-/
Fra : Morten Christensen

Dato : 12-08-01 23:47

Hmm... så tropper man jætte-fint op på Løgstør kretekniske Anlæg med video
og sager, for at få skudt nogle strimler af dette omtumlede team, efter et
indlæg for ca. 14 dage siden, hvor der blev efterlyst en fotograf...

Men hvad finder man ud af?
Dr. Dødskørsel Lund (aka Mads) samt inspirant Mikkel er ikke at finde på
banen - ej heller i Ryttergården *øv*

Så spørger man Lotte (hende som står for tilmeldinger og tids-ting), hvad
der er sket med Crash Test Dummies - om de er styrtet et hav af alt for
mange gange, og var løbet tør for diverse priller-dele... eller om de blot
havde blevet væk.

Næ nej.. De havde kun tilmedlt sig til lørdagens træning.

Nå, men whatever... underholdning var der nu nok af.

Især da Brdr. Team Bundgas skulle i gang med søndagens første træning.
Nr. 99 triller frem mod start, og bremser (som man jo skal, inden der flages
igang).
Lige bag ham kommer Bundgas 2 (nr. 66) og tænker åbenbart noget i stil
med... "Hmm... skal jeg bremse nu, mons tro?. Hvad er det lige der stod i
teoribogen, om hvad man skal gøre og afstand og sår'n, når køretøjet foran,
sagtner farten?"
"Hmm... ligemeget... Jeg finder nok ud af det. Det er sikkert ikke
vigtigt..."

*BANG*

Nå, ja.. så ligger vi os ned på siden med et ordentlig rabalder, og en hel
horde af unge virile kører, som selv er ved at tilte - men af grin :c)
Løbet er end ikke startet... *LOL*

Gad vide, om han har søgt optagelse i "Crash test Dummies"? *G*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, med et par minutters samlet optagelse fra nogle af

Fra : Mads Lund

Dato : 13-08-01 07:22

Sorry Morten, vi var kun on location Lørdag. Vi er jo sådan nogle fatigrøve,
som kun kører Herning Open (Lørdage) mens der køres DM om søndagen.

Desuden var der nu ikke megen spræl i os. Banen er enormt svært og jeg
lavede 3 skod starter. Så det blev til en 11 - 11 og 10 plads i de 3 heat.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-08-01 19:13

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
> [...]
>
> Desuden var der nu ikke megen spræl i os. Banen er enormt svært og jeg
> lavede 3 skod starter. Så det blev til en 11 - 11 og 10 plads i de 3

Narj da pjat

Det var vel ikke den tidligere omtalte blondine, der var med i jeres planer,
som var skyld i noget her? :P

Desværre kan jeg ikke komme med til jeres Grand Opening d. 8-9. september
:-/ Der er jeg nemmerlig i Assen, Holland for at vælte rundt mellem kegler
og andet ting dernede :c)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup