Forsvundet kontrolpanel
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-01 22:59

For nogen tid siden ville jeg af en eller anden grund åbne
kontrolpanelet Skærm, men vil I tænke jer? Det var væk. Jeg husker ikke,
at jeg skulle have slettet det, og modulet i kontrollinien virker fint,
når jeg vil ændre opløsning etc. Hvordan i alverden forsvinder sådan et
kontrolpanel? Jeg bruger en gang imellem Techtool Pro, og jeg mener
ikke, der har været nogen større problemer. Kun lidt forkerte datoer og
ikoner. Der er ikke installeret underlige kontrolpaneler og andre
systemmodificerende sager, og 9.1 blev installeret helt rent med ny
formatering osv., da den danske 9.1 dukkede op i februar. Sjovt nok
virker det hele fint uden "Skærm", så måske er der andre ting, man bare
kan fjerne for at barbere sit system lidt ned i størrelse
Mine data er:

iMac 233 rev/B. Mac OS 9.1 DK. 96 MB RAM og 2 GB HD.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-08-01 19:40

> [...]
> Mine data er:
>
> iMac 233 rev/B. Mac OS 9.1 DK. 96 MB RAM og 2 GB HD.

Jeg mener, at man kan åbne kontrolpanelet via kontrollinien (sidder på
OS X, så kan ikke sige det med garanti). Hvad sker der, hvis du prøver
det?

--
René

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-08-01 20:59

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg mener, at man kan åbne kontrolpanelet via kontrollinien (sidder på
> OS X, så kan ikke sige det med garanti). Hvad sker der, hvis du prøver
> det?

Absolut ingenting. Jeg har skam allerede prøvet, men nu gjorde
jeg det igen. Og jeg har søgt med Sherlock 2 uden at kunne finde "Skærm"
på harddisken.
Jeg har altid haft den teori, at det kun er svage elektriske
forstyrrelse til, før noget går galt. Det er vel sådan, at en fil bliver
korrupt, for nu at tale computerdansk. Måske kan den ligefrem forsvinde,
hvis den er så ødelagt, at den ikke kan genkendes. Senere er diskens
bibliotek, eller hvad det nu hedder, måske blevet repareret af
Diskførstehjælp, så filen ikke længere figurerer her. Det er sikkert
mange måneder siden, jeg sidst havde kontrolpanelet Skærm åbnet, så der
kan være sket meget på den tid.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-08-01 22:10

> [...]
> Diskførstehjælp, så filen ikke længere figurerer her. Det er sikkert
> mange måneder siden, jeg sidst havde kontrolpanelet Skærm åbnet, så der

Sikke teorier du har der! Hvis du absolut vil have kontrolpanelet
tilbage, så burde det være til at hive ud af 9.1 opdateringen med
TomeViewer.

--
René

Fra : J.C. Voss

Dato : 14-08-01 01:53

> For nogen tid siden ville jeg af en eller anden grund åbne kontrolpanelet
> Skærm, men vil I tænke jer? Det var væk

Jeg kan ikke opklare mysteriet om det forsvundne kontrolpanel, men jeg
kan da sende dig min version DK1-8.6.1 der fulgte med OS9.1DK. Den
fylder 112Kb. Hvis du er interesseret så skriv en mail til mig off-list.
Bare fjern spam og block fra min adresse, så ryger den i den rigtige
inbox.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-08-01 23:16

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> [...]
> fylder 112Kb. Hvis du er interesseret så skriv en mail til mig off-list.
> Bare fjern spam og block fra min adresse, så ryger den i den rigtige

Tak for tilbuddet, men jeg klarer mig. Jeg har en bærbar med 9.1
foruden en fuld 9.1 cd. Jeg savner sådan set ikke kontrolpanelet, men
undrede mig bare over, hvad der er sket. Der sker nogle gange mærkelige
ting med computere. Her til aften kan jeg således ikke trække og slippe
i Eudora, men det er garanteret i orden i morgen. Så må jeg bare holde
mig indtil da
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Christian Bech

Dato : 19-08-01 14:23

> iMac 233 rev/B. 2 GB HD.
^^^^^^^^

Er den skrumpet?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-08-01 23:21

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> ^^^^^^^^
>
> Er den skrumpet?

Det spurgte hun også om i går.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-08-01 23:59

> Det spurgte hun også om i går.

Cool, cool; )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-01 06:44

> Det spurgte hun også om i går.

Henrik altså, det er ikke særlig macho! Man skal som mand altid
overdrive, men mindre det gælder rumfanget af en Powerbook eller vægten
af en racer cykel - ellers gælder det i alle livets forhold for en mand
: jo større jo bedre...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-08-01 18:43

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> vægten
> af en racer cykel
"Jeg kom 10 minutter før op af himmelbjerget, selvom min cykel vejer 50
kg og hans kun 500 gram".

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-08-01 21:41

> [...]
> overdrive, men mindre det gælder rumfanget af en Powerbook eller vægten
> af en racer cykel - ellers gælder det i alle livets forhold for en mand

Hmmm, jeg tror der er noget galt med mig. Måske skulle jeg gå
til sensitivitetskursus. Sidst jeg vejede min racercykel, vejede den 12
kg. Det tør jeg slet ikke skrive i cykelgruppen, for det er vel 50% mere
end de andres. Det var godt nok med pedaler, computer, pumpe og det
hele, men alligevel. Ved et møde i Mac-brugergrupen i foråret lagde jeg
også mærke til, at min PowerBook var suverænt den største. Men da vi
skulle aftale næste møde, og alle hev deres papirkalendere frem, så var
min langt den mindste. Mit kamera er også verdens mindste, hvor alle
andre har nogle store nogle med lange objektiver.
I det mindste glæder jeg mig over, at jeg, som jeg skrev i
cykelgruppen, har fået lov til at bruge min Apple-aktier til at købe ny
cykel for næste år. Desværre er de ikke så meget værd, så hvis vi nu
alle sammen aftaler, at vi mindst køber én ny Mac hver i år, så kan det
være, at jeg får en rigtig let racercykel næste år. Var det ikke noget?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-08-01 22:36

> Mit kamera er også verdens mindste, hvor alle
> andre har nogle store nogle med lange objektiver.

falos!

....det var den kommende dansklærer der overtog styrringen af tastaturet.

> [...]
> alle sammen aftaler, at vi mindst køber én ny Mac hver i år, så kan det
> være, at jeg får en rigtig let racercykel næste år. Var det ikke noget?

Jo, jeg har også forslået dig, at hvis du køber min iBook til ågerkarls
pris - så skal jeg nok købe en ny og mindre, så dine aktier kan stige

....læg mærke til at jeg her gerne må fortrække den mindste.

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-08-01 23:37

In article <1eyijww.802zl1o0z58gN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> ...det var den kommende dansklærer der overtog styrringen af tastaturet.

Uha, vi må håbe det går bedre efter "kommende" bliver slettet fra
visitkortet

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : reippuert

Dato : 22-08-01 16:59

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 22-08-01 17:08

> Sidst jeg vejede min racercykel, vejede den 12 kg. Det tør jeg slet ikke
> skrive i cykelgruppen, for det er vel 50% mere end de andres. Det var godt
> nok med pedaler, computer, pumpe og det hele, men alligevel.

Jeg mener at min M4-bjergcykel vejer omkring 10,5 kg. incl. gaffel og
sager. Hvordan med Anders' og Mortens?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Anders

Dato : 22-08-01 18:17

Janus Sandsgaard skrev:

> Jeg mener at min M4-bjergcykel vejer omkring 10,5 kg. incl. gaffel og
> sager. Hvordan med Anders' og Mortens?

Min vejer 10,8 kg, men hverken hjul eller stel er af de letteste, nærmest
meget standard.

Lad os prøve noget andet: Hvem har den letteste cykel/mac combo? 13,5 kg
inklusiv skærm (på mac´en).

Forresten angående den kønskonstruktivistiske debat: Jeg fandt den gamle
tråd og det er sku rigtigt, den fik jeg aldrig svaret på Pers svar til mig.
Lige nu er jeg helt optaget af integration på bolig- og arbejdsmarkedet og
etniske barrierer og ressourcesvage og -stærke netværk og andre spændende
ting[*], men efter på mandag, så kan det være at jeg får set på det, med
mindre jeg og min cykel tager til Sverige og holder os en uges intensiv
sommerferie.

[*] Jeg forbander Indenrigsministeriet langt væk. Dagen efter jeg afleverer
min synopse kommer deres tænketank sku med en rapport, som omhandler lige
præcis mit emne og som jeg uden tvivl bliver nødt til at forholde mig til
til eksamen.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i København, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 22-08-01 18:43

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Min vejer 10,8 kg, men hverken hjul eller stel er af de letteste, nærmest
> meget standard.

MTB eller racer?

> Lad os prøve noget andet: Hvem har den letteste cykel/mac combo? 13,5 kg
> inklusiv skærm (på mac´en).

Hmmm har ikke de aktuelle tal, men regnskabet ser nogenlunde sådan her
ud:

Specialized S-Works M4
+ Apple PowrwerBook Pismo
= ??? kg.

-j

Fra : Anders

Dato : 22-08-01 18:57

Janus Sandsgaard skrev:

> MTB eller racer?

Racer.

> Hmmm har ikke de aktuelle tal, men regnskabet ser nogenlunde sådan her
> ud:
>
> Specialized S-Works M4
> + Apple PowrwerBook Pismo
> = ??? kg.

Æv så kan jeg heller ikke slå dig dér. Min er også en Pismo.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i København, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!
Combodrive til Pismo? Ca $250? Læs http://www.pbzone.com/drive.shtml
Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mit undertøj.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 22-08-01 19:07

> Æv så kan jeg heller ikke slå dig dér. Min er også en Pismo.

Til gengæld er du en hel del mere flabet.

"Mac + Cykler = God stil
Mac + Cykler + RUC = Freak"

Husker du?

-j

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-08-01 00:31

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Til gengæld er du en hel del mere flabet.
>
> "Mac + Cykler = God stil
> Mac + Cykler + RUC = Freak"
>
> Husker du?

Er folk ikke flinke her? Her må vi gerne diskutere cykler, men
ovre i cykelgruppen bliver de pissesure, hvis vi har diskuteret Mac et
stykke tid
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-08-01 00:56

> Er folk ikke flinke her? Her må vi gerne diskutere cykler, men
> ovre i cykelgruppen bliver de pissesure, hvis vi har diskuteret Mac et
> stykke tid

hehe... næmli'

-j

Fra : N/A

Dato : 23-08-01 13:16

Fra : N/A

Dato : 23-08-01 13:16

Fra : N/A

Dato : 25-08-01 17:17

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-08-01 20:29

> Er folk ikke flinke her? Her må vi gerne diskutere cykler, men
> ovre i cykelgruppen bliver de pissesure, hvis vi har diskuteret Mac et
> stykke tid

Sæt en kondicykel til at drive din lavenergi G3 Powerbook, så tror jeg
de giver dig lov

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 22-08-01 18:45

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> med mindre jeg og min cykel tager til Sverige og holder os en uges
> intensiv sommerferie.

Uwaga! Kombinationen af cykel og Sverige rimer ikke, hvis man har tænkt
sig at køre i tog (for bil har du vel ikke i tankerne!?). Min kollegae
Gustav kan fortælle alt om det.

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-08-01 23:44

In article <1eyk457.5yhdot1l40vsxN%janus@netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Uwaga! Kombinationen af cykel og Sverige rimer ikke, hvis man har tænkt
> sig at køre i to

Har man ikke tænkt sig at cykle, når man nu alligevel har jernhesten med?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 28-08-01 01:56

In article <newsspam3-E2A092.00440123082001@test.edlich.dk>, Martin Edlich
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Har man ikke tænkt sig at cykle, når man nu alligevel har jernhesten med?

Ih jo, men der kan være ret langt langs sverige på højkant ,)

M.h.t. tog-cykelkombinationen, så endte (eller det gjorde den faktisk
ikke) fornøjelsen da jeg mødte det, der helt sikker må gå for at være
Sveriges par excellance mest morgensure tog-trold... truede med bål,
brand, politi og primatskrig da jeg forsøgte at læsse cyklen på toget
efter at jeg havde taget hjulene af og postet det ene med en medfølgende
kammerat. Men da fætteren pludselig slog om og på pletten besluttede sig
til at det godt kunne lade sig gøre og ville koste 200 bob - dette
udslynget uden nogen nærmere tarifmæssig dokumentation, fornemmede både
jeg og åbenbart også ham, at der var erhmm... lopper i mosen. Det endte
med at både jeg, cykel og en 3. kammerat som jeg skulle købe billet for
kørte som gratis.

Godt råd: Hvis du skal have cyklen med i toget i Sverige, så pak den pænt
ind i en taske eller plastikposer, så bliver de så glade ,)

- gustav kristoffer ek (som kun nogle dage endnu er svensk statsborger - juhu)

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 23-08-01 11:18

janus@netcetera.dk,Ny-Internet writes:
> Er folk ikke flinke her? Her må vi gerne diskutere cykler, men

Det problem kan vel løses med at via AppleTalk kopler cykel og mac sammen
til en enhed. Så har men en cyklende mac - en maccykel og så kan man frit
færdes i begge grupper

Hilsen Hanne

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-08-01 13:16

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Det problem kan vel løses med at via AppleTalk kopler cykel og mac sammen
> til en enhed. Så har men en cyklende mac - en maccykel og så kan man frit
> færdes i begge grupper

For gruppen her, er det ikke nødvendigt, idet vores fundsats tillader
stort set alt, så længe newsreaderen afviklens på en mac...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-08-01 13:22

On Thu, 23 Aug 2001 14:15:42 +0200,
Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> For gruppen her, er det ikke nødvendigt, idet vores fundsats tillader
> stort set alt, så længe newsreaderen afviklens på en mac...

.... eller emnet på anden vis er Mac-relateret.

-j

--
Netcetera Aps         Men are from Earth.
Brolaeggerstraede 4       Women are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-08-01 14:15

> ... eller emnet på anden vis er Mac-relateret.

Jeg vil til enhver tid hylde den fundamentalistiske livsansskuelse, hvis
det passer ind i _mit_ kram

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-08-01 15:06

In article <fc.0073fb6b036a56d03b9aca00fdaf88e0.36a579d@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> via AppleTalk

Bah, brug da Airport.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 25-08-01 16:51

newsspam3@mail.edlich.dk,Ny-Internet writes:

>Bah, brug da Airport.
>
>--
>MVH Martin Edlich
>Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
>(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
>http://www.edlich.dk

Undskyld jeg er bagud!
Hilsen Hanne

Fra : Peter Perlsø

Dato : 25-08-01 17:17

in article fc.0073fb6b036c02ba3b9aca00fdaf88e0.36c02bd@net.dialog.dk, Hanne
Hertzog at hanne@enterpol.dk wrote on 25/08/01 17:50:

> Undskyld jeg er bagud!
> Hilsen Hanne

Nejda, nogle af os syntes også ganske fint om ikketrådløst 100 Mbps
netværk... Billigt.

best wishes, Peter

tel: +45 51 92 39 81
web: http://haxor.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-08-01 18:13

In article <B7AD9AD0.1C06%mimas@pobox.com>,
Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> Nejda, nogle af os syntes også ganske fint om ikketrådløst 100 Mbps
> netværk... Billigt.

Men når det nu skal monteres på en cykel, så bliver sådan en kabeltromle
nu lidt uhåndterelig.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-08-01 22:19

> Men når det nu skal monteres på en cykel, så bliver sådan en kabeltromle
> nu lidt uhåndterelig.

På den anden side rækker det trådløse netværk kun 45 meter, så
det giver også kun mulighed for en meget begrænset cykeltur.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Gersmann

Dato : 25-08-01 22:25

In article <1eypv4d.mv10pk59bnoN%henrik@muenster.dk>, henrik@muenster.dk
(Henrik Münster) wrote:

> På den anden side rækker det trådløse netværk kun 45 meter, så
> det giver også kun mulighed for en meget begrænset cykeltur.

Roaming! Du skal blot placere AirPort ufoer med 90 meters afstand så er
den der.

//Peter

Fra : Anders

Dato : 25-08-01 22:41

Peter Gersmann skrev:

> Roaming! Du skal blot placere AirPort ufoer med 90 meters afstand så er
> den der.
>
> //Peter

1500 basestationer er vist ikke helt billige. Hvad hvis vi sponsorerede 500
m hver op ad Strandvejen?

Ellers kan man bruge en turbotræner.

Forresten er ideen med roaming på andres Airport eller andre 802.11
basestationer en af mine helt våde drømme. Kan I forestille Jer hvis alle
dem, som om fem år har trådløse netværk (som forhåbentligt har fået noget
større rækkevidde) stiller det til andres rådighed (imod at de til gengæld
stiller deres til rådighed), så vi får et netværk af netværk i de mest
bebyggede områder af landet? Hvad skal vi så med dyrt UMTS? Man kunne
garanteret også udvikle IP telefoner med indbygget 802.11 kort og derved
have billig mobiltelefoni osv.

PS.: Jeg har lige anbefalet Carracho til en på dk.edb.internet, som spurgte
efter et godt filesharing program. Hvis der er nogen, som er enige, så
tilkendegiv det derovre. Ikke for at trolle, men for at fortælle dem, hvad
de går glip af. dk.edb.internet er trods alt ikke PC-only.

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 26-08-01 15:12

Anders skrev:
> Ikke for at trolle, men for at fortælle dem, hvad
> de går glip af. dk.edb.internet er trods alt ikke PC-only.

Off-topic:

Men hvad betyder trolle?

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : J.C. Voss

Dato : 26-08-01 15:27

<http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/troll.html>

Fra : Christian Bech

Dato : 26-08-01 13:27

> Men når det nu skal monteres på en cykel, så bliver sådan en kabeltromle
> nu lidt uhåndterelig.

Og usexet! Jeg har lige opdaget at i Århus Universitets nybygning,
IT-Parken, har man sat en base i loftet på hver eneste kontorgang. Det
er næsten også for meget forlangt, at man skal række hen over
skrivebordet for at bruge et af ethernetstikkene.

Nu skal jeg bare have overtalt institutledelsen til at købe en TI til
mig.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput."
- Hans Peter Holm.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-08-01 13:36

In article <1eyr0wt.1ysckl21eelhscN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Nu skal jeg bare have overtalt institutledelsen til at købe en TI til
> mig.

Den bliver jo sat ned i disse dage. Så "Go for IT - eh - TI"
Men en iBook med cd-rw er nu heller ikke dum. I det hele taget har Apple
lige nu de stærkeste bærbare siden - uh, nogensinde.

//Peter Gersmann

Fra : Christian Bech

Dato : 27-08-01 08:41

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Den bliver jo sat ned i disse dage. Så "Go for IT - eh - TI"
> Men en iBook med cd-rw er nu heller ikke dum. I det hele taget har Apple
> lige nu de stærkeste bærbare siden - uh, nogensinde.

Det er et forhandlingsudspil og så kan jeg lige så godt gå efter den
dyreste - så er der da en chance for, at det ender med en beige G3.

--
"Dog der var mørke, fine Væsener imellem, kanske hundrede. Resten
kunne man forsende i Læssevis til at udbedre de hollandske Diger med."

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-01 10:48

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Det er et forhandlingsudspil og så kan jeg lige så godt gå efter den
> dyreste - så er der da en chance for, at det ender med en beige G3.

eller en P6200 (fy det var ondskabsfuldt)

Fra : Christian Bech

Dato : 27-08-01 19:09

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> eller en P6200 (fy det var ondskabsfuldt)

Mere end du aner[1]. Da jeg fik 7500'eren var min eneste glæde, at
studievejleren havde fået en 6200. Hvad jeg ikke havde tænkt på var, at
han havde et rimeligt godt pressionsmiddel i at han ikke besvarede
mails, da maskinen frøs, når han startede Eudora op. Han fik fluks en
nyindkøbt grøn G3'er, mens jeg måtte imødese et års lobbyarbejde for at
komme ud over 603.

Måske det kan bibringe forståelse hvis projekt 'Dø, 5300, dø' erstattes
af 'Dø, ækelgrøn-iBook, dø'?

--
Der er ikke nogen problemer med at bruge SONOFON Bredbånd
med en Macintosh computer. Dog skal der være installeret en

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-01 19:37

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Måske det kan bibringe forståelse hvis projekt 'Dø, 5300, dø' erstattes
> af 'Dø, ækelgrøn-iBook, dø'?

så, så du skal ikke fornærme min SE'er pga af farven, jeg synes faktisk
at Key Lime er ret fed.

Havde du derimod fornærmet den pga af overvægt, topmave og en røv så
stor som en ladeport, samt små udtørrede øjne havde det været ok med mig

Fra : Christian Bech

Dato : 28-08-01 14:24

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> så, så du skal ikke fornærme min SE'er pga af farven, jeg synes faktisk
> at Key Lime er ret fed.

Og ikke mindst smart, hvis man fx har glemt sine cykellygter.

> Havde du derimod fornærmet den pga af overvægt, topmave og en røv så
> stor som en ladeport, samt små udtørrede øjne havde det været ok med mig

Røv som en ladeport er vel det, der har resulteret i øgenavnet
lokumsbrættet. Kan den bruges som siddepude på skovture?