Softwareopdatering
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-08-01 23:00

Jeg har ladet kontrolpanelet Softwareopdatering køre en tur. Jeg fik at
vide, at jeg kunne opdatere CarbonLib til 1.3.1 (jeg har 1.2.5) og MacOS
Runtime for Java til 2.2.4 (jeg har 2.1.4).
Jeg ved ikke, om Softwareopdatering også kan skønne, om det er godt og
relevant for mig i forhold til den foreliggende computer og
MacOS-version: 9.1 på beige G3.
Softwareopdatering fortæller mig jo f.eks. ikke, at jeg skal skifte til
MacOS X eller, at min QuickTime 4.1.2 ikke er sidste skrig.
Jeg ved godt, at Carbon og Java er udtryk, der optræder dagligt her på
stedet. Men det hjælper mig ikke.
Hvad skal jeg gøre?

Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Jesper

Dato : 12-08-01 23:56

Ove Steen Smidt <ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
> MacOS X eller, at min QuickTime 4.1.2 ikke er sidste skrig.
> Jeg ved godt, at Carbon og Java er udtryk, der optræder dagligt her på

Softwareopdatering dækker samme version af MacOS, ikke nyere da det skal
købes, så det er kun de gratis opdateringer den kan hente ned og
installere som medtages. QuickTime har sin egen updater som ligger i
Quicktime mappen, hvis de vil opgradere til QT 5 skal du nok runde
Apple's hjemmeside. Læs hvad andre skriver om opdateringene her, i på
versiontracker og MacFixIt og CarbonLib 1.3.1 er ikke god, hold dig til
1.2.5
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.