GeForce 2MX driver problem
Fra : Anders K. Olsen

Dato : 12-08-01 23:04

Hejsa

Jeg har forsøgt at installere forskellige drivere til mit Pixelview GeForce
2MX under Windows 2000, men Windows vil ikke acceptere mine drivere.

Efter endt installation, får jeg hver gang at vide at:

Der opstod en fejl under installeringen af enheden.
Den angivne fil blev ikke fundet

Jeg har ingen anelse om hvilken fil der ikke blev fundet, og desuden
fungerer driveren ganske glimrende efter endt installation. Det lader bare
ikke til at gå op for Windows, for hver gang jeg har genstartet computeren,
har den glemt driveren igen, og starter op i VGA 800x600, 16 farver.

Jeg har prøvet med forskellige Detonator 3 drivere fra Nvidia, og jeg har
prøvet med originale drivere til kortet.

Problemet opstod, da jeg ville prøve at opgradere mine drivere til en nyere
original version.

Er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet?

Hvis ikke, er der så nogen der ved hvordan jeg fuldstændigt fjerner
Detonator driverne fra windows 2000, så jeg kan prøve at starte forfra? En
geninstallation virker jo tilsyneladende ikke.

Tak.

Venlig hilsen

Anders.

Fra : *Xray

Dato : 13-08-01 00:48

"Anders K. Olsen" <ako@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke, er der så nogen der ved hvordan jeg fuldstændigt fjerner
> Detonator driverne fra windows 2000, så jeg kan prøve at starte forfra? En
> geninstallation virker jo tilsyneladende ikke.

Prøv at downloade Nvmax på www.nvmax.com . Der kan du afinstallere driverne
fuldstændigt.

*Xray

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 13-08-01 08:11

"*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders K. Olsen" <ako@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det virkede! Mange tak for hjælpen. Jeg var ved at overveje at geninstallere
Windows, så jeg er meget glad for at det ikke blev nødvendigt.

Venlig hilsen

Anders