Tør du køre RR ?
Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 12-08-01 21:32

Lørdag den 8. september, afholder Roadracing Nord og Roadracing Herning et
PR-arrangement på Løgstør køreteknisk anlæg.
Det vil blive muligt at komme ud og prøve kræfter med sporten, under trygge
rammer, hvor alle kan være med. Det vil være muligt at komme ud og prøve
såvel 80cc og 125cc std. maskiner. Sikkerhedsudstyr vil også blive stillet
til rådighed af de etablerede kører, som samtidig er klar til at svare på
spørgsmål.

Hvor og hvornår sker det så ?
Som sagt er det den 8. september, og forgår på Løgstør køretekniske anlæg,
Danmarksvej 44. Arrangementet starter kl. 9.00 og slutter 15.00

så kom ud af busken og se om RR også er noget for dig !

Anders Rude
RS125R #56

ps. Jeg satser på at kunne lægge en kopi af indbydelsen på dk.binaer.motor i
morgen.

Fra : Brian Christensen

Dato : 12-08-01 23:11

Det lyder fedt - jeg tropper helt klart op, havde i forvejen tænkt på at
tage en tur til herning en af trænings aftenerne!

Vi tager på ferie en af dagene, så jeg når muligvis ikke at checke binaer,
kan jeg evt. lokke dig til at sende indbydelsen til mig på e-mail.

Brian C.
CBR900 (uden afg

Fra : Tommy

Dato : 13-08-01 16:06

Skal nok ankomme med en af de kvikke cykler, hvis altså jeg får reperet
udstødningsventilen som døede her i weekenden, inden arrangementet. Så er der da
en mere for "prøverne" at teste lidt på.

Tommy
RS125R #55 OB

Anders Rude Andersen skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 14-08-01 08:14

> Skal nok ankomme med en af de kvikke cykler.......

Øhh, kvik det kommer an på chauføren kan man se.

Mads Lund
RS125RR, the real #55

Fra : Tommy

Dato : 14-08-01 09:07

Ja ikke, imponerende at den kan følge med selvom chauføren ikke laver
hangouts med tungen på astfalten )

Tommy
RS125RRR, the one and only #55

Mads Lund skriver:

Fra : Morten Dahl

Dato : 14-08-01 09:36

> Ja ikke, imponerende at den kan følge med selvom chauføren ikke laver
> hangouts med tungen på astfalten )

Hov hov, "touringstilen" på bane er og bliver min Men korrekt man kan
godt lave fornuftige omgangstider med denne stil. Eneste problem er når man
løber tør for dækflade

> Tommy
> RS125RRR, the one and only #55
>
> Mads Lund skriver:

Kan man i det fjerne skue en mindre kamp?

-
Morten Dahl
- ikke noget nummer endnu

Fra : Mads Lund

Dato : 14-08-01 10:54

> Ja ikke, imponerende at den kan følge med selvom chauføren ikke laver
> hangouts med tungen på astfalten )

Kan følge med er vel så meget sagt, men den kører da rundt på banen.

Kommer i til Herning i aften ?

> RS125RRR, the one and only #55

I'll see you on the trak, boy !!

Mads Lund
RS125RR den hurtige #55

Fra : Tommy

Dato : 14-08-01 12:52

Er ved at rep. udst. ventil.

Såååeee, kommer forhåbentligt.

Tommy

Mads Lund skriver:

Fra : bo thomsen

Dato : 13-08-01 16:16

Sikkerhedsudstyr vil også blive stillet
> til rådighed af de etablerede kører,
hva det?
jeg har nemlig støvler,rygskinne, hansker og hjelm men jeg har lige solgt
min læderdragt med den eneste mulighed for at få kneesliders på ( meget
savnet ).
kan det lade sig gøre at sy velco på et par cowboy-bukser og så køre med
dem?
mvh
bo thomsen
www.vfr.dk
bbt@worldonline.dk afsenderen i oe er forkert så brug bbt'eren

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 13-08-01 17:02

> kan det lade sig gøre at sy velco på et par cowboy-bukser og så køre med
> dem?
> mvh
> bo thomsen
Nope, der skal bruges godkendt udstyr, så det er fuld læderdragt, handsker,
rygbeskytter, støvler og hjelm.

Anders Rude
RS125R #56

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 15-08-01 17:04

Så ligger invitationen til RRNord's PR arrangement i news:dk.binaer.motor

Anders Rude
RS125R #56

Fra : Moller

Dato : 15-08-01 19:41

On Sun, 12 Aug 2001 22:31:58 +0200, "Anders Rude Andersen"
<t-rex@sondergade.dk> wrote:

> [...]
>Danmarksvej 44. Arrangementet starter kl. 9.00 og slutter 15.00
>
>så kom ud af busken og se om RR også er noget for dig !

Der er vel ikke et lignende arrangement under opsejling i det
sønderjydske ? (nej så heldig er jeg vel ikke...)
Sønderjylland er et u-land hvad RR angår - og der er liiiige lovlig
langt til Løgstør. Er der evt. mulighed for at komme og "prøve" i
Herning ? I så fald hvornår ?

--
Jens Møller, Kruså
Kawa ZX-6R Ninja