hvad sige man til det.. MC drab
Fra : MP3 test @ www.visto~

Dato : 12-08-01 18:59

Set på ekstrabladets site   :

-------------------
For høj fart var formentlig årsagen til, at den 25-årige Karsten
Pedersen fra Hårby på Vestfyn mistede livet, da han lørdag aften
stødte frontalt sammen med en modkørende bil ved Nr. Åby på Assensvej
på Fyn.

Den 25-årige var på sin motorcykel på vej i nordlig retning, da han i
en svag højrekurve kom over i den modkørende vognbane og stødte
frontalt sammen med en personbil ført af en 62-årig lokal mand.

- Det er sandsynligvis høj fart, der har tvunget ham over i den
modkørende bane, oplyser vagthavende ved Middelfart politi.

Karsten Pedersen blev dræbt på stedet, mens hans 27-årige medpassager
blev indlagt på Odense hospital med hårde kvæstelser. Ifølge politiet
er den 27-årige uden for livsfare.

Den 62-årige mand slap med skrækken og enkelte knubs.
---------------------

Fedt at have så lidt kontrol over sin cykel at man kører over i den
forkerte side af vejen med EN BAG PÅ!!!!!!!!
Ved godt det et eller andet sted er forkert at være efter en der er
dræbt for nyligt, men hvad fanden tænker folk på?
Kør dødskørsel alene på en lukket vej..

Fra : Brian Sørensen

Dato : 12-08-01 19:06

tjaaaa ... jeg blev kørt ned på scooter i forrige uge! ... bagfra ... af en
på motorcykel!!!
Jeg holdt stille i myldretidstrafikken, efter at være kørt over et lyskryds,
der skiftede til gult da jeg kørte over. Så vedkommende må vist have
"fejlbedømt" et eller andet, nok mest sig selv!!!
Det er det virkelige liv det her! ... og ikke som i et PC-spil, hvor man
bare kan 'gemme', inden det går rigtigt galt!!!

/Brian

MP3 test @ www.visto.dk/mp3 <mp3@visto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b76c354.322750290@news.cybercity.dk...

Fra : RasmusZX9R

Dato : 12-08-01 20:04

snip
> [...]
> - Det er sandsynligvis høj fart, der har tvunget ham over i den
> modkørende bane, oplyser vagthavende ved Middelfart politi.
Klap nu liiige hesten..
Du ved formentlig ikke mere om hvad der er sket, end politiet og
de siger "sandsynligvis" og "formentlig".
Derefter har Ekstrabladet ,som de plejer, draget deres egne
konklusioner.
Ska vi ikke lige tænke på familien og andre efterladte og så lade
politiet om at afgøre hvad der var skyld i ulykken.

Bare lige min mening!!!

Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Desilva

Dato : 12-08-01 22:36

<snip en ulykke>
Måske har han kørt tåbeligt.... Måske var der noget på vejen.. en kat evt?

Eller også så kørte bilen over i mc'ens vejbane og ikke omvendt? Jeg har tit
nok oplevet biler der skærer svingene en del, og mange af dem klistrer i
forvejen til midterstriben, totalt uvidende om korrekt placering.

Som Rasmus skriver, så er der vist ikke info nok til at skælde ud på staklen
:-/

Fra : Søren L Hansen

Dato : 13-08-01 08:04

MP3 test @ www.visto.dk/mp3 <mp3@visto.dk> wrote in article
> [...]
> Ved godt det et eller andet sted er forkert at være efter en der er
> dræbt for nyligt, men hvad fanden tænker folk på?

Det kan jo også være passageren der ikke "lænede med" og derved trak den
over.
--
Søren

Fra : Rune Larsen

Dato : 13-08-01 18:08

"MP3 test @ www.visto.dk/mp3" <mp3@visto.dk> skrev i en meddelelse

> - Det er sandsynligvis høj fart, der har tvunget ham over i den
> modkørende bane, oplyser vagthavende ved Middelfart politi.

Pfft. Ekstrabladdet i en nøddeskal. Hvor stærkt kan det ha gået, hvis
passageren overlever et frontalt sammenstød med en bil....
Ihvertfald ikke så meget jeg personligt ville kalde det stærkt...

/Rune

Fra : Armand

Dato : 13-08-01 19:09

> [...]
> en svag højrekurve kom over i den modkørende vognbane og stødte
> frontalt sammen med en personbil ført af en 62-årig lokal mand.

Og jeg lever kun fordi at jeg på samme stræk, blot for sydgående, lige
akkurat ikke kørte hurtigere end at min skytsengel kunne følge med :-/
I en blød uoverskuelig kurve ved Stubberub kro kørte en guldmetallic
Opel ud fra kroens plads midt i inder-kurven =
Ka'len havde ingen chance for at ane at der kom en idiot med 150,
endsige kunne komme ud overhovedet hvis det var betingelserne at skulle
køre under, og i det øjeblik han ænsede mig slap han refleksmæssigt
gassen - Midt i min bane =
Han fattede gudskelov at komme i sving igen og kom over lige akkurat for
næsen
af mig!!!
Fem meter efter jeg havde krydset hans spor, duggede mit visir
øjeblikkeligt
til

Ellers havde betingelserne i yderkurven været noget med autoværn,
vejtræer og en eng 3-4 meter under asfaltniveau =

Jeg så ham aldrig sidenhen (arbejdede i Assens hele sommeren); men han
fortjente en dybfølt undskyldning - Samt en stille tak!

--
Armand.
(der ikke vil bebrejde andre at de også kan miskalkulere)