Opbevaring af frisk pasta?
Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 12-08-01 18:25

Hej.

kan nogen mon hjælpe?
Jeg har lige lavet en portion frisk pasta, men har fået lavet for meget! Jeg
ved at jeg kan tørre og gemme det jeg ikke skal bruge i dag, men ved nogen
hvordan?
Hvordan opbevarer jeg det?

Mvh.
Karina

Fra : Christian Flintrup

Dato : 12-08-01 18:50

------ hej Karina, du skal komme det i køleskabet og bruge det
inden for de næste par dage.
Hilsen Tina F ------

Fra : Ulla

Dato : 12-08-01 19:38

Karina Lund Andersen <karina@jaydee.dk> skrev i en
> [...]
Jeg
> ved at jeg kan tørre og gemme det jeg ikke skal bruge i dag, men ved nogen

Det kan udmærket fryses.

Mvh Ulla

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 12-08-01 19:51

Tak for hjælpen begge to. Så tror jeg at jeg smider det i køleskabet denne
gang.

Mvh.

Karina:)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-08-01 13:15

> [...]

> ved at jeg kan tørre og gemme det jeg ikke skal bruge i dag, men ved nogen

Du hænger det op på dit pastastativ, og når det så er tørt opbevarer du
det som al din anden tørpasta.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net