Jet-kit til xj600S
Fra : Anet

Dato : 12-08-01 17:52

Er der nogen der her i gruppen kender til om man kan købe jet-kit til en
xj600s og hvor det kan købes henne. Motorcyklen er en årgang 1999. Kender I
effekten af det på denne maskine. Prisen på et Jet-kit?

hilsen

Anet

Fra : Niels Drewes

Dato : 12-08-01 19:38

"Anet" <anet@email.dk> wrote in message
> Er der nogen der her i gruppen kender til om man kan købe jet-kit til en
> xj600s og hvor det kan købes henne. Motorcyklen er en årgang 1999. Kender
> effekten af det på denne maskine. Prisen på et Jet-kit?

Man kan godt købe jet-kit til divisionen. I England er det vist ikke
uanmindeligt, et stage 2 kit skulle vist fjerne de irriterende vibrationer
ved 4500 omdr/min. Tjek http://www.xs4all.nl/~kimkodde/ydcn.html der kan du
muligvis finde noget om det, eller ihvertilfælde spørge andre
divsionister

Vh

Niels
der hellere vil have en ny cykel

Fra : Claus

Dato : 12-08-01 19:54

Jet-kit kan købes de steder hvor de forhandler K&N Filter, Mange
reservedels forhandler til biler kan også bestille Jet-Kit til motorcykler.

Har selv købt mit sæt i Kolding, men mangler lige at få det monteret!

Hilsen Claus
Bandit 600

Fra : Thomas H

Dato : 12-08-01 22:28

Hvad er et jetkit ? ? ?

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 13-08-01 13:23

> Hvad er et jetkit ? ? ?

En optimering af dine karburatorer.
Det er lidt forskelligt hvad de indeholder, men som regel nye nåle og
fjedre.
Det er meget forskelligt hvad det giver i ekstraydelse, men lidt bliver det
da altid til.
Min 9ér fik 12 heste ekstra med Factory jetkit og et komplet Acrapovic
udstødningssystem.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : Peter Graversen

Dato : 13-08-01 15:12

Jeg fik jet kit på min xj600s hos MC-hjørnet. Resultat 3½Hk mere på
baghjulet, langt bedre response på gassen, og et bedre træk. Desværre
fjernede det ikke vibrationerne i motoren, de blev derimod værre. Dette
kunne MC-hjørnet ikke rette, selv om den var tilbage og blive justeret igen

Priser:
jetkit 906,-
kn-filter 484,-
4½ time 1328,-
moms 680,-
I alt 3398,-

Hilsen Peter

Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 13-08-01 21:09

Prøv Louis fun compani i Tyskalnd eller MAx

Hans

Anet <anet@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9l6ccv$1knq$1@news.cybercity.dk...