Start af CD
Fra : Tue Hellstern

Dato : 12-08-01 16:05

Hej NG
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men prøver lige
Mit problem er meget simpelt, jeg har lavet en cd hvor min www
(offline)side ligger på, nu vil gerne have forsiden (Index.htm) til
at starte op automatisk. Jeg er komme så lang at det er noget med en
fil ved navn Autorun.inf og der skal oprette et "Område" i denne fil
ved navn [autorun], men hvad så mere?

Hilsen
Tue

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-08-01 10:36

> fil ved navn Autorun.inf og der skal oprette et "Område" i denne fil
> ved navn [autorun], men hvad så mere?

[autorun]
open=index.html

Kan ikke helt huske om det virker korrekt på både Win9x og WinNT. Evt. prøv
med

[autorun]
open=start index.html

mvh
Kim Jensen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 13-08-01 16:53

Hej Kim

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse news:3b779f90$0$390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [autorun]
> open=index.html

Virker ikke.

> Kan ikke helt huske om det virker korrekt på både Win9x og WinNT. Evt. prøv
> med
>
> [autorun]
> open=start index.html

Jeg kan afsløre at "open=start xxx" ikke viker på NT/2k, da "start" der ikke
er en ekstern kommando. Det kan løses ved at starte en .bat fil der checker
for OS udgave og så starter "start" rigitgt, eller ved brug af 'ekstern' program,
f.eks QuickLaunch: http://www.smart-projects.net/

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Gert Simonsen

Dato : 13-08-01 10:26

Hej Tue

I filen "autorun.inf" skriver du: