Støvsuger: Idéline Mirage 1600W
Fra : Lars H. Hansen

Dato : 12-08-01 15:24

Er der nogen der ved hvordan man kan skille støvsugeren ad, så man kan komme
ind til ledningsoprulleren (den har sat sig fast)?????
Har prøvet alt, tilsyneladende mangler der ikke at blive løsnet nogle
skruer, der er ingen synlige.
Forslag modtages gerne.

Fra : Anne Jensen

Dato : 13-08-01 21:09

"Lars H. Hansen" <lhh@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan man kan skille støvsugeren ad, så man kan
komme
> ind til ledningsoprulleren (den har sat sig fast)?????

Hmm nej, jeg har kun prøvet at skille en Idéline Mirage 1400W model ad et
par gange men aldrig en som din.

> Har prøvet alt, tilsyneladende mangler der ikke at blive løsnet nogle
> skruer, der er ingen synlige.
> Forslag modtages gerne.

Måske skal du trykke på noget eller hive i noget andet.

Håber at det lykkes.

Anne