On Fri, 02 Sep 2011 22:11:54 +0200, Kim <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:
>Hej Lars
>
>On 02-09-2011 21:07, Lars Arup wrote:
>> Ja der ville jeg meget hellere beholde bilen orginal og så stoppe den
>> smule rust. Den må have været meget flot den "nye" dør og passe perfekt
>> siden du synes det er en bedre løsning. Hva med farven var der ingen
>> nuanceforskel?
>
>Det kan desværre ikke - efter min mening - laves ordentligt når der er
>rust i sealingen i døren - det vil altid komme igen plus at man kan se,
>at det er blevet lavet.
>
>En ombytterdør passer _perfekt_ i hullet og der kan absolut ikke spores
>en nuanceforskel (døren og bilen er der også kun ca. 1 års forskel på).
>Tyskerne kan altså producere dele så der ikke er forskel - det er ren
>plug and play.
>
>Har faktisk lige hentet den dør jeg skulle bruge i dag for 500,- skr.
>Den skal dog lakeres, men så bliver det også rigtig godt. Den er også
>100% uden rust.
>
>Eneste anke er, at der _fandme_ er mange dele i sådan en dør. Man har
>hele gårdspladsen fyldt med lister, afdækninger, låsemekanisme osv. osv.
>osv. Så hellere skifte døren i en Escort, det er til at overse :)
Forskellen er bare at ved en Escort ville du beholde døren og skifte
resten
)