flyrejser billigst?
Fra : A N N E

Dato : 12-08-01 12:46

Er der nogle, der har et vink til, hvor jeg kan søge de billigste flyrejser
til USA?

Anne

Fra : Gard Karlsen

Dato : 12-08-01 12:59

Hei

Her i Norge har KLM en kampanje og jeg har sett at prisene er kommet ned til
4600 NOK tur retur til Miami. Du bør kanskje undersøke om dette ogaå er et
tilbud som gjelder i Danmark.

Mvh
Gard
gard@karlsen.ms
http://donar.netpower.no/~ghk/

Fra : Hugotit

Dato : 12-08-01 21:30

Tag et kig her : http://www.checkpointtravel.dk/index.htm
Og her :
http://www.amerika-eksperten.dk/travel-partner/html/index1.html

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : PC

Dato : 16-08-01 11:34

Et suverænt sted at finde den billigste pris er hos Mr Ticket på linken
http://www.mr-ticket.com/
mvh Poul