Transport af motor fra DE til DK ?
Fra : Morten Juel

Dato : 12-08-01 12:33

Hejsa NG

Ok, jeg har fundet en Seca Motor til 250DM, men den befinder sig i Nuernberg
i Tyskland, er der nogle firmaer der køre dernede fra eller hur ??
Nogle der har erfaringer med den slags ? den er jo ikke helt let sådan en
svænd, og skal jeg selv køre er det 700,- bare i benzin, og så kommer færgen
med !!
det er jo lidt knald når motoren koster 1000,- !! ;o(

Mvh
Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-08-01 15:27

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
færgen
> med !!
> det er jo lidt knald når motoren koster 1000,- !! ;o(

Brug et af de internationale pakketransport firmaer. så som TNT, UPS e.l.

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Morten Juel

Dato : 12-08-01 16:10

UPS skal ha 200Dm for det ifølge deres HP !!

ARGH

Mvh
Morten

Fra : Claus

Dato : 12-08-01 20:01

Ring til et speditions firma og få en lille snak med dem. Husk også at få en
fast pris på fragten

Hilsen Claus

Fra : Morten Juel

Dato : 12-08-01 21:31

> Ring til et speditions firma og få en lille snak med dem. Husk også at få
en
> fast pris på fragten
ok det vil jeg gøre, er der nogle fortrukne ?

Mvh
Morten

Fra : Buck

Dato : 13-08-01 09:57

prøv at spørge EHJ på telefon 74673434
spørg efter Werner Matthiesen - han er også mc-fan...

--
/Buck

Fra : Morten Juel

Dato : 13-08-01 20:37