hvordan bevares navigationsstruktur ved im~
Fra : Otto

Dato : 12-08-01 11:18

Hej
Jeg har et tilbage vendende problem.
Jeg har et par store websites med 40-60 sider som jeg redigerer med FP 98 /
FP2000
Hvert halve år skal harddisken formateres el.lign og jeg skal oprette et nyt
Frontpage web og importere mine filer hertil.
Problemet er at hele navigationssturkturen nu skal opbygges igen - det tager
tid og ... ja , hvordan kan jeg importere mine filer og bevare
navigationsstrukturen ..???
Det må da være muligt ...
Tusind tak for din opmærksomhed og hjælp

jeg har såvel FP 98 som 2000

Hilsen Otto

Otto Leholt - Baggesensgade 19 - Copenhagen 2200 N
phone: 3537 4928 http://www3.ewebcity.com/otto/

Fra : Andreas Paasch

Dato : 12-08-01 14:15

Såre enkelt.

Åben webbet online og publish det tilbage til harddisken ... det var så det.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Otto

Dato : 12-08-01 18:13

Hej
Andreas
Tak for din respons ..Du har faktisk svaret mig på det samme spørgsmål for
et halvt års tid siden ..
og jeg har prøvet at anvende publish ... men uden held . Gider du ikke sæter
et par ord mere på , så jeg forstår hvad du mener.
Det skal lige siges at jeg aldrig har anvendt FP's ftp funktion til at
uploade mine sider.
skal jeg åbne web-sitet i FP
og dernæst vælge publish til en mappe på serveren ..?

hilsen Otto

Fra : Andreas Paasch

Dato : 12-08-01 18:37

ok.

To forudsætninger: Webbet ligger lokalt i c:\mitlokaleweb\
Og på internettet på: http://www.mitweb.com

Normalt ville du åbne dit lokale web, arbejde i det og udgive det til
internettet.

Nu skal du vende processen om.

Åben frontpage
open webbet http://www.mitweb.com
udgive nu dette web til c:\mitlokaleweb\
.... så er den potte ude af verdenen.

Så kan du nu i FP åbne c:\mitlokaleweb\ og arbejde videre derfra. Såre
enkelt.

Fra : Otto

Dato : 12-08-01 18:42

Hej Andreas ..
Ja du har fandme ret ... det er enkelt .. og ikke mindst det virker ! Hurra
og tak for din tålmodighed med mig

Fra : Andreas Paasch

Dato : 12-08-01 18:58

Det var så lidt ...