Tyske byggemarkeder
Fra : Thomas Gardum

Dato : 12-08-01 07:42

Hej NG

Da vi forhåbentligt til næste år påbegynder at lave en ny tagetage...ville
jeg høre om der er nogen der kender nogle internet adresser eller tlfnr til
nogle tyske byggemarkeder, da det skulle være muligt at spare mange penge på
forskellige materialer.

Der var noget om det i nyhederne på tv2 her for ikke så lang tid siden.

Mvh Thomas

Fra : Sus@nne

Dato : 12-08-01 13:23

Hej

Indslaget i fjernsynet i sidste uge var fra dette byggemarked
www.praktiker.de der er virkelig mange penge at spare... bl.a havde de for
ca 1 ½ måned siden cement 25 kg til 18,75 kr....og det var portland
cement.....

Hilsen
Susanne

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 14-08-01 16:37

bauhaus.de
og
bahr.de

De er begge i Flensburg
mvh MIC

Fra : Aksel

Dato : 20-08-01 21:38

"Michael_Sørensen" <m_s@mail.dk> skrev i en meddelelse
> bauhaus.de
> og
> bahr.de
>
> De er begge i Flensburg
> mvh MIC

Begge ligger ved Förde Park. tag anden frakørsel efter grænsen og kør mod
Flensburg
Der ligger også et der hedder Praktiker eller noget lignende

MVH Aksel

Fra : Calle

Dato : 22-08-01 16:49

Hej Jeg vil bare lige sige, at det er forkert at dreje af ved anden
afkørsel. Man skal af ved den afkørsel der kommer efter Toyota (ligger på
venstre side af vejen) lige inden man når afkørslen, kan man se Förde-parken
(også på venstre side) det er i selveste Förde-parken Praktikker (også
byggemarked) ligger. Har man så drejet af skal man til venstre i første
lysregulering. Så kører man forbi et stort byggemarked (kan ikke huske
navnet). Drejer man så af mod højre i lyskrydset lige ud foran Förde-parken
og kører et par hundrede meter, så liger den ene af Bauhaus afdelingerne på
venstre hånd, og et par hundrede meter længere nede liger den anden afdeling
(også på venste hånd).
Den ene er direkte til byggeri, den anden er mere indretning.

God tur/ Arbejdslyst
Calle

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-08-01 07:56

> God tur/ Arbejdslyst
> Calle

Hej Calle,

Er der i grunden penge at spare ved at handle byggematerialer i Tyskland ?

mvh

Andreas

Fra : Calle

Dato : 23-08-01 16:40

Hej

JA. Men man skal passe lidt på, fordi det er ikke på alt.

Calle